Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer van Ph.D. ?
Die had iets van 7 uur gezwommen hè? Ik was na een half uur al naar de bodem gezakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
Els Visser heeft urine gedronken op een onbewoond eiland in Indonesië.
Wel met reddingsvest, maar dan nog inderdaad.. geen rookpauze ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die had iets van 7 uur gezwommen hè? Ik was na een half uur al naar de bodem gezakt.
weakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel met reddingsvest, maar dan nog inderdaad.. geen rookpauze ook
Zou jij naar dat eiland zwemmen of in de buurt van de gezonken boot blijven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel met reddingsvest, maar dan nog inderdaad.. geen rookpauze ook
Hangt van de medestanders af en wat de eventuele lekkere chickies doen, als ze irritant zijn ben ik ook zwemmenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou jij naar dat eiland zwemmen of in de buurt van de gezonken boot blijven?
lol, je leven af laten hangen van wat de lekkere chickies doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hangt van de medestanders af en wat de eventuele lekkere chickies doen, als ze irritant zijn ben ik ook zwemmen
Je hebt een punt. Als je bijvoorbeeld met het dames hockeyteam op een boot zit en hij zinkt dan is dat wel een factor van belang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hangt van de medestanders af en wat de eventuele lekkere chickies doen, als ze irritant zijn ben ik ook zwemmen
Raar goedje trouwens, die link die je stuurde. Niet echt het eerste middel wat je krijgt volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:50 schreef PeZu het volgende:
Cos makes my head hurt, fikking schuimpjes
Zeker als er een team hockeymeisjes als Billy op zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Als je bijvoorbeeld met het dames hockeyteam op een boot zit en hij zinkt dan is dat wel een factor van belang.
Volgens mij komen ze altijd van onder, dus kun je beter je energie in harder zwemmen stoppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zwemmen, en continu het water om me heen afzoeken naar rugvinnen.
ja en ik kreeg het ook nog gecombineerd met een medicijn wat niet mocht wat het vreemde effect versterkte joepie dank je dokter en ziekenhuis apotheekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Raar goedje trouwens, die link die je stuurde. Niet echt het eerste middel wat je krijgt volgens mij.
ligt ad soort haai en waterdiepte etc etcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze altijd van onder, dus kun je beter je energie in harder zwemmen stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |