Vergelijk je dan met jezelf?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Snow is anders wel fucking lekker, maar dat terzijde.
Je hebt haar nooit gezien?quote:
Politie duikt op, stenen vliegen in het rond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IEDEREEN HAAT FEYENOORD IEDEREEN HAAT FEYENOORD
Als jij openlijk suggereert dat Hitler kleur gaf aan de geschiedenis lijkt me dat onvermijdelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat jij antisemiet bent?
Nee, dat is te makkelijk hè?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh je bent niet lekker genoeg, beetje dat altohippiekoppie gedoe. Beetje bah.
Kleur geven aan de geschiedenis hoeft niet per se positief te zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij openlijk suggereert dat Hitler kleur gaf aan de geschiedenis lijkt me dat onvermijdelijk.
Ik ging slechts mee met jouw redenering wanneer mensen kleur geven aan ietsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij openlijk suggereert dat Hitler kleur gaf aan de geschiedenis lijkt me dat onvermijdelijk.
O je bent dat middelvingermeiske niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
wat
jij weet niet eens hoe ik eruit zie gek
Jawel.quote:
Te jong voor de Neelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel.
Maar vroeg me af of jij mijn smaak in kan schattne.
nee vraag maar aan elanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O je bent dat middelvingermeiske niet?
Nou dan zal 't al helemaal niet veel wezen.
Ik geef toch antwoord?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets, ik stel een doodnormale vraag.
O oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vraag maar aan elan
hij is verliefd op mij
Hmmm. Lastig. Ik denk het wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel.
Maar vroeg me af of jij mijn smaak in kan schattne.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee vraag maar aan elan
hij is verliefd op mij
Het antwoord was in eerste instantie 'nee'. Dus ik vergelijk niet met mezelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of dat makkelijk zou zijn
moet je die belg eerst maar dumpen hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vrouw van mijn dromen, hopelijk gaat die film happy end krijgen anders zelfmoord dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |