Hij gedraagt zich een beetje debiel. Straks krijgt hij weer een reprimande van de Hogere Kamer en dan gaat hij weer lopen schreeuwen dat het niet eerlijk is.quote:
jij hebt er niet eens eenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag het Jimbo eens zou ik zeggen.
O, en een vrouw met een fotoboek zonder foto's is per definitie lelijk
Vanaf nu praat ik dus gewoon niet meer tegen je. Onder mijn standaard.
32 alweer man man manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In groep 8 word daar zo opgereageerd Elan.
Maar ik zie dat een 32-jarige er ook nog een stijve piemel aan overhoudt.
dan moet er weer opstand komen om hem vrij te krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich een beetje debiel. Straks krijgt hij weer een reprimande van de Hogere Kamer en dan gaat hij weer lopen schreeuwen dat het niet eerlijk is.
Ben jij Feyenoorder of zo met al die antisemitische opmerkingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hitler gaf onze geschiedenis ook kleur
Maar iedereen hier doet het dus dan mag ik het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, behalve dat je je weer laat gaan en je dan morgen weer af loopt te geven dat het allemaal niet eerlijk is. Gewoon even lekker met jezelf langs de Rotterdamse grachten lopen, tien keer uitschreeuwen dat je een teringdebiel bent en dan mag je terugkomen. Misschien helpt dat wel.
Zo gedraagt hij zich altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich een beetje debiel. Straks krijgt hij weer een reprimande van de Hogere Kamer en dan gaat hij weer lopen schreeuwen dat het niet eerlijk is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar iedereen hier doet het dus dan mag ik het ook
Dus jij zegt dat jij antisemiet bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij Feyenoorder of zo met al die antisemitische opmerkingen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar iedereen hier doet het dus dan mag ik het ook
jij hebt zeker je hond als whatsappfotoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben een vent, mannen die zichzelf fotograferen zijn kk gay of metro == doublegay
Met de hooivorken en de de kruiwagens door de winkelstraten rennen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet er weer opstand komen om hem vrij te krijgen
Ga je weer over minderjarige jongetjes praten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In groep 8 word daar zo opgereageerd Elan.
Maar ik zie dat een 32-jarige er ook nog een stijve piemel aan overhoudt.
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Snow is anders wel fucking lekker, maar dat terzijde.
6/10quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je weer over minderjarige jongetjes praten?
Je weet waar dat de laatste keer in resulteerde he
Nee een magneetkrokodilquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt zeker je hond als whatsappfoto
Zou ik haar geven?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
IEDEREEN HAAT FEYENOORD IEDEREEN HAAT FEYENOORDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de hooivorken en de de kruiwagens door de winkelstraten rennen.
dm jij mij maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee een magneetkrokodilWil je 'm zien? Moet je me ff DM'en.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |