Happel werd gek van jullie tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik ken hem eerder van irl en de WA dan van fok
Maar hij en ik hebben de grote bek wel in het gemeen dus dat klopt wel zou ik zeggen
Eerst uit mijn pa, toen uit mijn ma.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk vandaan, ik gok Leiden of zo daar komen alle stumperige ajacieden hier vandaan.
Doe eens gezwellig johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met je tumor
oh wacht dat vind je geen humor
Datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en hij is gepromoveerd op elke universitaire opleiding aan het Erasmus.
Dat is ook geen grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met je tumor
oh wacht dat vind je geen humor
Ja ben ik ook blij meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi hoorMooi groot raam ook
thanksquote:
ja beetje kaal zo hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mogen nog wel wat mooie posters hangen
Hoe was het in Leiden, ouwe spacekonijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk vandaan, ik gok Leiden of zo daar komen alle stumperige ajacieden hier vandaan.
Nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb een fles bier van 2,2 liter #lekker #oplurken
nee man, ook hap is een chille gastquote:
Maar tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem gekoppeld aan een vriendin van mij gek![]()
dus dit is niet relevant
ja vloer is echt nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er al best leuk uit. Mooie vloer heb je.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het nu
maar moet nog kledingkast in en mijn eigen spullen allemaal nog. het is nu wat kaal![]()
paxcon pax
ja en zij was er bijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar toch
Je was samen met hem keihard dronken geworden
nee, hier trek je je neus voor opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook geen grap.
Ik ben een groot fan van harde humor voor de rest
Johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst uit mijn pa, toen uit mijn ma.
ja ik mag de muren niet verven dusjaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behoorlijk, mag nog wel wat meer kleur ja
Zal ook wel mijn fouten erin hebben gemaakt , maar het waren rijkelui,s types die haar liever zagen met een Belg . Ook vaak achter mijn rug om lullen etc nooit in mijn gezichtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan speelde er vast meer dan wat jij hier nu vertelt
Nog verder de luwte in?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef Amarantha het volgende:
Onze dierentuin gaat naar andere plek. Ben erg benieuwd wat er met de plek gaat gebeuren van de huidige dierentuin. Gaan zoveel geruchten.. Maar waarschijnlijk wordt het een groot stadspark
Foto's ophangen in grote lijsten, of afdrukken op canvas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik mag de muren niet verven dusja
ik ben ook eens zwaar dronken gewordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en zij was er bij
we kunnen ook samen keer dronken worden elan als je wil
ik mag dus ook niets ophangenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Foto's ophangen in grote lijsten, of afdrukken op canvas.
Goed, ik zag je moeder nog fietsen ben uitgestapt en heb netjes gezwaaid naar drquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was het in Leiden, ouwe spacekonijn?
Dankquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel mensen hier die ineens een kamer hebbenLeuk voor jullie!
Madame_paon ook eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben ook eens zwaar dronken geworden
toevallig
Dierentuin komt uhm bij gemeentehuis in de buurt. De bioscoop gaat wel goed hoor in Emmenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog verder de luwte in?
Net als Utopolis die in the middle of nowhere wordt geplaatst?
Met een achterlijk grote parkeerplaats waar geen kip te vinden is
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel mensen hier die ineens een kamer hebbenLeuk voor jullie!
Ik denk niet dat ze je gezien heeft. Ze heeft last van d'r ogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed, ik zag je moeder nog fietsen ben uitgestapt en heb netjes gezwaaid naar dr
Je bent meerderjarig toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en zij was er bij
we kunnen ook samen keer dronken worden elan als je wil
jij gaat naar new yorkquote:
ja ben 19 tochquote:
Ruilen?quote:
alleen plakbandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen eens posters ofzo, of alleen omdat je dan spijkers in de muur moet slaan?
ja, de gaskamerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb mijn hele leven al een kamer.
niet dakloos zijn geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb mijn hele leven al een kamer.
Sof heeft wel een beetje punt. Jij gaat naar New York dus stilquote:
neequote:
report betreffende deze post:quote:
--------quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je aids en kanker samen voor en dat verpakt in een Rotterdams jasje.
Justin Biebers posters zijn al besteld neem ik aan?quote:
Ik moest glimlachen.quote:
Gebeurt nog wel eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet dakloos zijn geweest
ah casual
maar ik mag niks ophangen ofzo hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan een rails dan hoef je de muur niet te beschadigen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |