Dit is de liefste reactie die ik ooit heb gezien in klaagbaak.quote:
Nee beter computeren buiten zijn de chemtrails daar word je ziek van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet zo veel computeren maar gewoon rust houden.
Kijk deze rijke olie sjeik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
Met wat saffraan in je thee ben je er zo weer boven op. Beterschap TS
Als je een stuk zilverfolie om je knar wikkelt heb je daar allemaal geen last van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee beter computeren buiten zijn de chemtrails daar word je ziek van.
Noord-Holland saffraan is slecht en duur. Zuid-Hollandse safraan is beter van kwaliteit en van andere leverancier. En goedkoper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
In Nederland heb je geen goede saffraan.
Probeer deze thee
http://www.yogiproducts.com/products/details/cold-season/
Duidijk geen kenner zilverfolie beschermd niet tegen chemtrails hiervoor heb je crystal water.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een stuk zilverfolie om je knar wikkelt heb je daar allemaal geen last van.
Ik ben tien keer per jaar verkouden mijn immuun systeem is kut doordat ik wat in mijn bloed mis. En hoewel keelpijn kut is stel jij je achterlijk hard aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
Hallo waarom is mijn topic nu zo verwarrend![]()
Ik heb ook kriebelhoestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben tien keer per jaar verkouden mijn immuun systeem is kut doordat ik wat in mijn bloed mis. En hoewel keelpijn kut is stel jij je achterlijk hard aan.
Je moet er ook niet meer dan 3 of 4 per week lezen, anders houd je er een alcoholverslaving aan over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
Ik krijg bij het lezen van topics van TS altijd het gevoel alsof ik al een jaar of vijf in een verschrikkelijke relatie met d'r zit.
beter neemt ze een snuifie XTC.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |