Dat is onzin, maar oke, snap dat je het mooi vindt dat te zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:16 schreef GGMM het volgende:
Het is niet zo dat het toeval was, Zorya is gewoon ook de betere partij.Tering sneu.
Mag in de competitie ook wel vaker geel krijgen voor z'n schwalbes.quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Lilou het volgende:
Godverdomme wat een laag niveau weer deze avond. Nederlandse clubs stellen nog weinig voor in Europa.
Ja die was nog maar twee keer gemaakt spuitelfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende: Misschien kan Feyenoord Vermeer halen.
Ik hoor het meegereisde publiek de naam van Leo Beenhakker scanderen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg echt de bloedtyfus van dit Feyenoord
iedereen weet dat stiekem wel hoor. Alleen durft niemand het hardop te zeggen.quote:
Genieten ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg echt de bloedtyfus van dit Feyenoord
Oké Jaapiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Lilou het volgende:
Godverdomme wat een laag niveau weer vanavond. Nederland stelt helemaal niks meer voor in Europa!![]()
![]()
Doe eens normaal idiootquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoor het meegereisde publiek de naam van Leo Beenhakker scanderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |