Goede zaak. Beter dan zomaar ergens achter laten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Nederland krijgt 2 babyluikjes: een plek waar je gratis, anoniem en onstrafbaar je kind ter vondeling kan leggen
Nu nog gratis en anoniem abortus, zonder bedenktijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede zaak. Beter dan zomaar ergens achter laten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
En ook abortusrecht voor mannen, baas over eigen zaad!
iew daar wordt spontaan impotent vanquote:
En aan de achterkant komt de glijbaan uit in de ballenbak van de IKEA.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Nederland krijgt 2 babyluikjes: een plek waar je gratis, anoniem en onstrafbaar je kind ter vondeling kan leggen
Laat ze doorknippen of gebruik een condoomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
En ook abortusrecht voor mannen, baas over eigen zaad!
Whehe, yes. Ik heb er ook een paar. Van andere series wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik gebruik de pil, je mag me wel vol spuiten hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ze doorknippen of gebruik een condoom
zwabberu sanquote:
daarom kees deequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, vandaag even in het Escher museum in Den Haag wezen gluren. Meteen maar even langs de gitaarwinkel geweest om een strap te halen voor m'n zevensnaar. Geen zin om de straps die ik nu heb steeds te wisselen.
Dus los van de werknemers die door de hele zaak onzin (en niet werkgerelateerd) naar elkaar liepen te roepen terwijl het gewoon stil was. Een van de gasten gaf luid een ander op z'n kop omdat hij liep te schreeuwen. Erg professioneel allemaal. Ik snap dat je het leuk wilt houden, maar er is een lijn tussen "ludiek en informeel" en "medicatie vergeten".
Los van dat, een simpele zwarte leren strap, nope, alleen van die veiligheidsgordels, en met kitcherige print. Ik zit niet te wachten met 90s Bon Jovi fotoprints op een plastic strap of een panterprint
Ik maak er zelf wel een
Hmm, ik vraag me af of er eigenlijk een 'zwa' klank in katakana zit, even checken.quote:
De vraag is of je dat wil, maar wel fijn dat ik het kan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
We zijn vrij om IS openbaar te steunen.
hai wakarimasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me af of er eigenlijk een 'zwa' klank in katakana zit, even checken.
Nope, het zou Zuwaberu zijn
Dat klinkt als daadwerkelijk "zwabberen"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me af of er eigenlijk een 'zwa' klank in katakana zit, even checken.
Nope, het zou Zuwaberu zijn
Het is ernstig hè.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
Gesprek Colinda, Vanfles, Lot en Lauw, als ik geen mute knop had dan moest ik weer een beetje huilen. .....
Het was de Rockpalace / Keymusic in Den Haag. Was er nog nooit geweest, maar heb niet echt de neiging om terug te keren.quote:
Zoveelste slechte ervaring, die tent is toch officieel van Cesar Zuiderwijk ..... Maar jij zit toch in Haarlem of in de buurt daarvan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was de Rockpalace / Keymusic in Den Haag. Was er nog nooit geweest, maar heb niet echt de neiging om terug te keren.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, yes. Ik heb er ook een paar. Van andere series wel.Deze vind ik ook cool;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, yes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klinkt als daadwerkelijk "zwabberen"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Maassluisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoveelste slechte ervaring, die tent is toch officieel van Cesar Zuiderwijk ..... Maar jij zit toch in Haarlem of in de buurt daarvan?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook cool;Die Walter White en Marty McFlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Beetje standaard. Zou mooier zijn als ze zouden lijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Walter White en Marty McFly
Back to the future is echt mijn guilty pleasure. Kan niet meer tellen hoe vaak ik die gezien heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die Walter White en Marty McFly
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje standaard. Zou mooier zijn als ze zouden lijken.
ik vidn ook de rest vd got figures niet geweldig, deze ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje standaard. Zou mooier zijn als ze zouden lijken.
i need your help to get back to the year 1985quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Back to the future is echt mijn guilty pleasure. Kan niet meer tellen hoe vaak ik die gezien heb.
slechte hot toy srip offquote:
Agreed. De Finn the Human werkt ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn ook de rest vd got figures niet geweldig, deze ook niet
die stylo werkt niet voor alle karakters..
hodor pop vynil is gewoon meh fugly
Wat een humor!quote:
Oh, ik dacht dat ik jou wel eens over Haarlem had gehoord, is natuurlijk ook een beetje een echte bandjesstad, dus wellicht in die context. Ik vroeg het omdat bij het station sowieso Alphenaar en Music Maniacs zitten en die barsten over het algemeen van de straps, ook echt gewoon mooie, maar goed ik dacht dus dat je daar in de buurt zat, vandaar,.quote:
ja terwijl je zou zggen die kan goed werkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Agreed. De Finn the Human werkt ook niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |