quote:
Aha. die kon ik nog niet.quote:
Ha, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het kocht was bij de jumbo volgens mij.
Die hebben wel vaker van die dingen, zoals koetjesrepen.
Wat plat, ik haal de cacao altijd persoonlijk in de Congo en dan verwerk ik het zelf ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef Joezi het volgende:
Ik haal alleen chocolade bij een echte chocolatier. Die supermarkt troep is niet te vreten.
Klopt, ze zijn niet meer te vreten als je volwassen bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ha, ja!
Laatst een keer meegenomen... In mijn herinneringen van vroeger waren ze heerlijk...
Maar ze bleken hardstikke goor
Eens, Smerig die koetjesrepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef PeZu het volgende:
Gore cacaofantasie is het mag geen chocolade heten
UTO / [UTOPIA SC #280]passievoorjenanustwassenmetbadstofribbroekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We gaan niet alles onthouden hier hoor.
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We gaan niet alles onthouden hier hoor.
ja iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens, Smerig die koetjesrepen.
Milka vind ik ook niet lekker. Te 'romig' ofzo.
Pffff, het is goed hoor, jij was eerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #280]passievoorjenanustwassenmetbadstofribbroeken
Je dacht er eerder anders over...quote:
quote:
Mijn comment ging meer over dat PeZu er zo enthousiast over was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je dacht er eerder anders over...
[..]
Ach so...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn comment ging meer over dat PeZu er zo enthousiast over was.
Zelf heb ik liever pure bacon, al die verwerkte troep is overrated.![]()
pffff alles wordt gelogd hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja offer mij maar opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond het heel aimabel van mezelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja offer mij maar op![]()
Ik was zo enthousiast omdat ik ze ga halen voor een chill sesiies met de dudes morgen
je deed gewoon een billytjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond het heel aimabel van mezelf.
schuimpjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
Die cos loopt als een trein en de stream gaat over Spritsen, hoe kan 't ?
Spritsen? Valt daar zoveel over te praten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
Zit ik je enthousiasme een beetje aan te moedigen, krijg ik dit terug.quote:
schijnbaar, je moet het ook wel kunnen natuurlijk, ik flikker binnen 10 min in slaap bij die streams en dat oninteressante gelul erover, het is een kunst en een gave ......quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spritsen? Valt daar zoveel over te praten?
Het is een prestatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
tsss *tjoeri* je wwet dat het een grap was noh?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zit ik je enthousiasme een beetje aan te moedigen, krijg ik dit terug.
Hier scoor je geen punten mee.
Alles is een grap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
tsss *tjoeri* je wwet dat het een grap was noh?
Ik heb het voor vandaag opgegeven. Tenzij er hier nog geroepen wordt wat interessant klinkt. Dan kijk ik even in de cos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
schijnbaar, je moet het ook wel kunnen natuurlijk, ik flikker binnen 10 min in slaap bij die streams en dat oninteressante gelul erover, het is een kunst en een gave ......
klppt in feite welquote:
Hoornse spritsenquote:
Jian heeft weer eens mot daarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het voor vandaag opgegeven. Tenzij er hier nog geroepen wordt wat interessant klinkt. Dan kijk ik even in de cos.
Spritsen..past er wel bij. Saaie koeken, saaie streams.
edit: Kunst , gave: Ja het is een kunst om af en toe te schuimen. Je wordt er ook doodmoe van
Jouw iq is stukken lager dan die van voxsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's knap als je geen post geplaatst hebt ...
Yup, maar ik compenseer een hoop met mijn humor. Wat dat betreft heb ik altijd medelijden met jou, geen noemenswaardig iq en en zo zuur als een augurkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jouw iq is stukken lager dan die van voxs
vanwaar deze sneerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jouw iq is stukken lager dan die van voxs
Ik vraag me af; Heb ik ooit verteld wat mijn Iq is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, maar ik compenseer een hoop met mijn humor. Wat dat betreft heb ik altijd medelijden met jou, geen noemenswaardig iq en en zo zuur als een augurk
Ah, la gaan, het is Soury, gewoon second nature zeg maar. Kan ze niet helpen, het is als bij die schorpioen op de rug van die kikker, weet je welquote:
Nope.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vraag me af; Heb ik ooit verteld wat mijn Iq is?
ja te cute nohquote:
Goed plan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
klppt in feite wel![]()
Zullen we een nw geloof starten jokerisme? Alles is een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |