Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
2Gb maar wat staat er voor meuk op ? . de lenovo A8-50 is veel beter dan deze tablet voor 113 euro bij wehkamp ik heb hem in bezit is 800x1200 en 213 dpi , en ik heb 12Gb over van de 16gb erg netjes , is een zeer atabiel snel apparaat op 4'4'2 accu duur over de 9uur
(ik denk, ik kopieer het antwoord van Tweakers maar ff)
En wat is er precies van wat ik heb geschreven?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:03 schreef remi1986 het volgende:
Als mensen nou eens Nederlands zouden praten hier
Er is niets precies, dat is het probleem juist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef daantjecool2 het volgende:
[..]
En wat is er precies van wat ik heb geschreven?
Het gaat al mis in de TT, je gaat er vanuit dat iedere FOK user weet dat de Whoop Charlie een Tablet is...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef daantjecool2 het volgende:
[..]
En wat is er precies van wat ik heb geschreven?
hoe moet ik hem dan noemen? en ook zeker niet iedereen hoeft te weten wat het is alleen de mensen die mij kunnen helpen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het gaat al mis in de TT, je gaat er vanuit dat iedere FOK user weet dat de Whoop Charlie een Tablet is...
Jeeeemig, dat je dat niet weet. Ik ben zeer tevreden over mijn Whoop Charlie. Dit is reeds de derde generatie, en hiervoor had ik de Whoop Alpha en Beta. Ze compileren mijn 2nd level cache uitstekend naar de nameserver via WTF, en de HUD haalt makkelijk 15 gigaflops.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:10 schreef FredvZ het volgende:
Het gaat al mis in de TT, je gaat er vanuit dat iedere FOK user weet dat de Whoop Charlie een Tablet is...
Uhmm... de tweede is de Bravo hoor, niet de Beta.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jeeeemig, dat je dat niet weet. Ik ben zeer tevreden over mijn Whoop Charlie. Dit is reeds de derde generatie, en hiervoor had ik de Whoop Alpha en Beta. Ze compileren mijn 2nd level cache uitstekend naar de nameserver via WTF, en de HUD haalt makkelijk 15 gigaflops.
Vrijwel iedereen om mij heen heeft de Whoop Charlie in de pre-order sinds de leaks van februari dit jaar.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:46 schreef vigier het volgende:
[..]
Uhmm... de tweede is de Bravo hoor, niet de Beta.
Als TT: Problemen met opslag tablet Whoop Charliequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef daantjecool2 het volgende:
hoe moet ik hem dan noemen? en ook zeker niet iedereen hoeft te weten wat het is alleen de mensen die mij kunnen helpen!
erg bedankt dan doe ik het zo ben nog niet helemaal thuis op dit forumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als TT: Problemen met opslag tablet Whoop Charlie
OP beginnen met: "Mijn tablet Whoop Charlie heeft een probleem met de opslag. Slechts 2GB is beschikbaar, terwijl nog 16GB beschikbaar zou moeten zijn. Die 16GB zit op de "nand-flash". Hoe kan ik die gebruiken?"
sorry maat hoe wijzig je de tt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als TT: Problemen met opslag tablet Whoop Charlie
OP beginnen met: "Mijn tablet Whoop Charlie heeft een probleem met de opslag. Slechts 2GB is beschikbaar, terwijl nog 16GB beschikbaar zou moeten zijn. Die 16GB zit op de "nand-flash". Hoe kan ik die gebruiken?"
Ik heb het zojuist voor je gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:31 schreef daantjecool2 het volgende:
[..]
sorry maat hoe wijzig je de tt ?
veel dankquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist voor je gedaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef daantjecool2 het volgende:
Mijn tablet Whoop Charlie heeft een probleem met de opslag. Slechts 2GB is beschikbaar, terwijl nog 16GB beschikbaar zou moeten zijn. Die 16GB zit op de "nand-flash". Hoe kan ik die gebruiken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |