Terechte klacht!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef TywinLannister het volgende:
Trouwens mensen die een iphone kopen
Bose natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Dezelfde mensen die een B&O-hifi hebben
Frank, je houdt geen rekening met inflatie hier. Nu nog omrekenen naar Guldens levert geen betrouwbaar resultaat op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles wordt duurder. 20 jaar geleden betaalde je zo'n 18 gulden voor een kistje bier. Tegenwoordig 12 euro - omgerekend zo'n 25 gulden.
Maar dat is onzin natuurlijk.
Je kunt prijzen over de jaren maar moeilijk vergelijken door alleen naar de bedragen te kijken.
Tegenwoordig heb je denk ik wel meer verschil in prijsklassen, je hebt tv's waar je ook mee kunt computeren maar je hebt ook nog simpele schermen. Ik heb zelf niet echt het idee dat het echt duurder wordt. Het nieuwste van het nieuwste misschien, maar in de maanden of jaren daarna daalt die prijs behoorlijk.
Dat is dus wat ik bedoelde te zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Frank, je houdt geen rekening met inflatie hier. Nu nog omrekenen naar Guldens levert geen betrouwbaar resultaat op.
Ik had alleen de eerste alinea van je post gelezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde te zeggen.
Jawel, je krijgt wel mooiere dingen tegenwoordig. Maar ik snap TS ook. 600 euro voor een iPhone is erg veel geld. En elke nieuwe iPhone is ook weer rond de 600. En hij is alleen net weer een klein stukje sneller geworden, iets meer pixels in de camera, en weer ietsjes dunner. Niks radicaal anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef hottentot het volgende:
TS snapt niet dat bijna alle Electronica juist een stuk goedkoper is dan 20 jaar geleden.
fl 2600,- betalen voor een Philips 63 cm Matchline TV voor dat geld heb je nu een 60" smart-TV
Netto op hetzelfde niveau gaat zeker niet voor alles op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt wel mooiere dingen tegenwoordig. Maar ik snap TS ook. 600 euro voor een iPhone is erg veel geld. En elke nieuwe iPhone is ook weer rond de 600. En hij is alleen net weer een klein stukje sneller geworden, iets meer pixels in de camera, en weer ietsjes dunner. Niks radicaal anders.
En een computer van 1000 euro aanschaffen is toch even iets wat je niet zomaar even doet, dat je zo langs een computerwinkel loopt en dan denkt van ohja ik heb ook een nieuwe computer nodig, ff eentje meenemen. Toch?
En ja, computers zijn sneller voor hetzelfde geld, maar de software die je erop draait vereist dat snellere ook, dus netto zit je dan weer op hetzelfde niveau.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Hoplahopla het volgende:
Een voordeel is wel: Niemand verplicht je om die zooi te kopen...!
Ik denk dat dat juist niet jammer is. Het betekent namelijk dat je voor kwalitatief goede spullen niet altijd een godsvermogen hoeft neer te leggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
alleen jammer dat kwaliteit niet altijd te maken heeft met prijs.
Goed punt, die zijn dus ook niet behoorlijk via Marktplaats te krijgen integenstelling tot de iPhonequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
¤1685.95
Terechte klacht.
helemaal waar. daar ben ik ook wel blij om. een beetje goed zoeken helpt ook veel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist niet jammer is. Het betekent namelijk dat je voor kwalitatief goede spullen niet altijd een godsvermogen hoeft neer te leggen.
Niet willen investeren in een educatie waar je dagelijks gebruik van maaktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef switchboy het volgende:
Niet willen investeren in apparatuur waar je dagelijks naar kijkt/luisterd/gebruik van maakt.![]()
En dan nog hebben de meeste apparaten een belachelijk korte levensduur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |