Als je niet zo opgefokt zou zijn en op een normale manier zou communiceren, zou je het misschien wel begrijpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan had jij je gedistantieerd van het nazituig. Maar dat doe je niet. Ergo ik heb moeite met het geloven van je hierboven omschreven pretentie.
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?quote:
Definieer gematigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?
Jep. En de "ze laten zich wel erg vaak in de maling nemen en het is wel erg zelden hun eigen schuld" uitspraken ook.quote:
Je weigert je dus te distantiėren van de nazi's die de demonstratie hebben georganiseerd? Je kan je daarmee ook vinden in het feit dat ze louter autochtonen hebben opgeroepen om te demonstreren en daarmee reeds te kennen hebben gegeven allochtonen onwelkom te achten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als je niet zo opgefokt zou zijn en op een normale manier zou communiceren, zou je het misschien wel begrijpen.
Ik hoef me nergens van te distantiėren, en zeker niet van jouw wanen.
Moslims die zich gematigd noemen doen aan taqiyya.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaan gematigde moslims jou ook zo aan het hart. Geef jij ook zo om hen?
Ik ben niet thuis in al die moderne dingen van tegenwoordig. Wikki-wattus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikipedia definitie. En dan de moderne variant van de definitie.
Je had zelf ff een opening nodig om te komen trollen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in al die moderne dingen van tegenwoordig. Wikki-wattus?
Ik zou me toch maar een ietsje beter inlezen, je komt zo dom over, moet je niet willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weigert je dus te distantiėren van de nazi's die de demonstratie hebben georganiseerd? Je kan je daarmee ook vinden in het feit dat ze louter autochtonen hebben opgeroepen om te demonstreren en daarmee reeds te kennen hebben gegeven allochtonen onwelkom te achten.
Een inhoudelijke uitleg van wat hij onder een "gematigde moslim" verstaat, had hem een inhoudelijke reactie opgeleverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je had zelf ff een opening nodig om te komen trollen?
Ik heb me prima ingelezen. Nu jij nog.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik zou me toch maar een ietsje beter inlezen, je komt zo dom over, moet je niet willen.
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een inhoudelijke uitleg van wat hij onder een "gematigde moslim" verstaat, had hem een inhoudelijke reactie opgeleverd.
Niet alles wat in de "moslim magazine" staat is waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb me prima ingelezen. Nu jij nog.
En dat, mijn beste vriend, noemen ze afschuiven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.
Nee je hebt iets aangewezen dat je daar niet onder verstaat. Ik wil graag de mogelijkheid van spraakverwarring uitsluiten. Wat is voor jou een gematigde moslim? Weet je het zelf uberhaupt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven wat ik daaronder versta. Maar je beschikt kennelijk niet over de middelen om van de definitie kennis te nemen. Laten we het omdraaien, wat versta jij eronder.
Klopt daarom heb ik zelf kennis genomen van de FB pagina van pro patria. Het maakte onderdeel uit van de letterlijke tekst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet alles wat in de "moslim magazine" staat is waar.
Zeker. Niet fundamentalistisch is een vrij gangbare omschrijving van een gematigde moslim. Het excluden van fundamentalisme is de meest accurate manier om de gematigdheid aan te geven. Laten we overigens niet vergeten dat jij mij vroeg om fundamentalistisch te definiėren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee je hebt iets aangewezen dat je daar niet onder verstaat. Ik wil graag de mogelijkheid van spraakverwarring uitsluiten. Wat is voor jou een gematigde moslim? Weet je het zelf uberhaupt?
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik zelf kennis genomen van de FB pagina van pro patria. Het maakte onderdeel uit van de letterlijke tekst.
Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
En waar staat nu precies dat het allemaal nazis zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou grote vriend, heb ik speciaal voor jou de Pro Patria fb bekeken en doorzocht.
Gelukkig stond de link in de op, dus dat was makkelijk.
Maar.. Ik zie het nergens staan!!
En in de catagorie 'wie eist, bewijst' , maak even een copy/paste of een screenshot o.i.d. Zodat je mij je gelijk kunt aantonen en ik je mijn nederige excuses kan a
Jouw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En waar staat nu precies dat het allemaal nazis zijn?
En het is een beetje valsspelen, bovenstaand fragment komt niet van de fb van pro patria.
En dat was wel jou claim.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |