Be real Ray en kijk eens om je heen, het gebeurt tegenwoordig 9 v/d 10 keer toch door marrokanen!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Love Mae King op 24-10-2002 18:06]
Wat ik de reden vind dat dat liedje geboycot moet worden is omdat hij beweert dat de Marokkanen (ja, de Marokkanen!) de wiskunde en de sterrenkunde hebben uitgevonden...
quote:Ja sterrenkunde misschien wel, wat moet je anders he als je elke avond buiten hangt met de 'gang'!
Op donderdag 24 oktober 2002 18:06 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Ehm dat vind ik niet de reden om dat liedje te boycotten.Wat ik de reden vind dat dat liedje geboycot moet worden is omdat hij beweert dat de Marokkanen (ja, de Marokkanen!) de wiskunde en de sterrenkunde hebben uitgevonden...
quote:Zegtie (zingen wil ik het niet noemen) dat serieus?
Op donderdag 24 oktober 2002 18:06 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Ehm dat vind ik niet de reden om dat liedje te boycotten.Wat ik de reden vind dat dat liedje geboycot moet worden is omdat hij beweert dat de Marokkanen (ja, de Marokkanen!) de wiskunde en de sterrenkunde hebben uitgevonden...
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:01 schreef alkaholic63 het volgende:
Na het gebeuren in Venlo kan weer de conclusie worden getrokken dat dat dat nummer NERGENS op slaat.Be real Ray en kijk eens om je heen, het gebeurt tegenwoordig 9 v/d 10 keer toch door marrokanen!!!!!
quote:Ja, sowieso door één, de hoofdverdachte.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:07 schreef DaafAzuil het volgende:
was dat in venlo door marrokanen?
Verder heb je gelijk, dat hypocriete kutlied, op de een of andere manier heb ik het idee dat dit lied niet voor, maar tegen integratie werkt. Als ik zie hoe die etters je aankijken terwijl ze dit zingen.. brrrr
quote:De ander niet.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:08 schreef Disorder het volgende:[..]
Ja, sowieso door één, de hoofdverdachte.
Van die ander weet ik het niet.
quote:*zucht*
* DaafAzuil houd wijselijk z'n mond
Kijk, onder alle rassen komen er wel gehandicapten voor. Dus ook onder marokkanen wel. Ik durf te wedden dat er echt wel lichamelijk gehandicapte marokkanen zijn die niet crimineel zijn. Goed, dat komt wel omdat die het huis niet kunnen verlaten dan...
quote:'
Op donderdag 24 oktober 2002 18:09 schreef Pommeloer het volgende:
Hoe moeilijk is het om 'Marokkanen' goed te leren schrijven?Verder heb je gelijk, dat hypocriete kutlied, op de een of andere manier heb ik het idee dat dit lied niet voor, maar tegen integratie werkt. Als ik zie hoe die etters je aankijken terwijl ze dit zingen.. brrrr
quote:De ander was een gewone blanke
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaak-S op 24-10-2002 18:14]
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:09 schreef Fearlezz het volgende:
Ray heeft gelijk. Niet ALLE marokkanen zijn verkeerd hoor.Kijk, onder alle rassen komen er wel gehandicapten voor. Dus ook onder marokkanen wel. Ik durf te wedden dat er echt wel lichamelijk gehandicapte marokkanen zijn die niet crimineel zijn. Goed, dat komt wel omdat die het huis niet kunnen verlaten dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |