SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:
Vergeet daarnaast niet om ThadCastle te adorerenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kijkt er iemand naar Twente? Is het wat?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De beeldkwaliteit niet, in ieder geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt er iemand naar Twente? Is het wat?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:37 schreef DuTank het volgende:
http://www.leemandoner.nl/
Beste döner van Amsterdam.![]()
![]()
![]()
Hoeveel mensen zitten er op dat Secondlove, dat ze al zo lang zo vaak reclames kunnen betalen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien zit er wel een grote investeerder achter?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoeveel mensen zitten er op dat Secondlove, dat ze al zo lang zo vaak reclames kunnen betalenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
of misschien zitten en jij en maver er wel op. samenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een grote investeerder achter?![]()
Ben je daar ook wel eens geweest?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hee pots je favo club is vrienden met eaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een grote investeerder achter?
http://www.easports.com/u(...)366&ts=1408639313844![]()
Wat is je punt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
of misschien zitten en jij en maver er wel op. samenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar die wil toch ook geld verdienen neem ik aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een grote investeerder achter?Ik kan me niet voorstellen dat al die jaren zoveel reclames nog rendabel is, maar het zou het toch moeten zijn.
Veel 'Flirten is niet strafbaar' aanhangers hier in dit land
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, heb gewoon hongerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je daar ook wel eens geweest?![]()
![]()
Ik geef toe: ik zie het verdienmodel ook nog niet helemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die wil toch ook geld verdienen neem ik aanIk kan me niet voorstellen dat al die jaren zoveel reclames nog rendabel is, maar het zou het toch moeten zijn.
Veel 'Flirten is niet strafbaar' aanhangers hier in dit land
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik dacht altijd dat het een soort habbo hotel was?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee pots je favo club is vrienden met ea
http://www.easports.com/u(...)366&ts=1408639313844
Soort zoekt soort
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tis gewoon een datingssite voor vreemdgangersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
Elke dag![]()
dat is second lifequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
HAHAHAHAH
WTF 10 seconde stilte
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ach vreet een drol
scherp grapje
Je coins al verkocht?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij de Fifa/Uefa is een minuut stilte dus voortaan 10 sec
Elke dag![]()
Is dat niet Second Life?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
ik dacht altijd dat het een soort habbo hotel was?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |