Vooral doen wat je niet laten kunt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook al een steen van curling posten als alternatief.
Dan ben ik een KLB held, omdat ik je ontmaskerd heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet laten kunt, natuurlijk.
[..].
quote:
Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijt.
Aha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.
Da's allang bekend allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
knuffellen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hand vast houden ook niet? Of dat wel?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van dat kleffe word ik ook misselijk.
Je kunt zielsveel van elkaar houden, maar dat wil niet zeggen dat je álles samen moet doen. Overal handje in handje, overal kusjes. Zielsveel van elkaar houden zeggen ze dan. Wel, ben al jaren en jaren met mijn vrouw (sinds mijn 17de) en we hebben nooit die drang gehad. We deden en doen ook geregeld dingen zonder elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet van elkaar houdt. We hebben ook zo onze momentjes. Maar ik hoef haar bek ook weer niet iedere seconde van de dag te zien. Nu niet, maar vroeger ook niet. En zij de mijne ook niet overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |