abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:39:00 #151
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143723391
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het doet me aan dat stereotype No Ma'am van Married With Children denken. :').
_O-

Ik zie die vrienden van Al al bijna daar geparkeerd worden. Maar ja, als je moest kiezen tussen een gortdroge kledingwinkel of dat, tja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_143723414
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik stoor me er verder ook niet zo aan hoor. Soms moet ik er ook nog weleens om glimlachen. Want je weet wat zij niet weten en dat is dat die bril vanzelf afgaat. Het blijft niet altijd prachtig. In die zin zit er ook iets aandoenlijks in.
Ik heb alleen zelf nooit zo die drang gevoeld. Mijn vrouw ook niet. Intieme momentjes kun je ook beter bewaren naar mijn mening, dan blijft het leuk. Zeker als je er wat afwisseling in brengt. Maar als je 24/7 bij elkaar bent... Tja. Na een jaar ben je dat wel zat. En dan neem ik het nog ruim.
Toen ik in het begin zo heftig verliefd was, was ik mij er tegelijkertijd prima van bewust dat dit maar een tijdelijk iets zou zijn en dat is maar goed ook, want zo ernstig verliefd zijn is heel leuk, maar op een bepaalde manier ook juist weer helemaal niet. In ieder geval is het niet echt "een staat van zijn" waarbij het leven nog erg "functioneel" verloopt zeg maar ;)
Tails tell tales
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:42:20 #153
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143723534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

_O-

Ik zie die vrienden van Al al bijna daar geparkeerd worden. Maar ja, als je moest kiezen tussen een gortdroge kledingwinkel of dat, tja.
Dat zou ik liever daar tussen staan. Ik vind vooral dat soort tafeltennis op lucht leuk, dat je zo'n puck in elkaars doeltje moet schieten. Geen idee hoe dat spelletje heet eigenlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_143723603
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou, nee, eigenlijk niet.

Ja, maar ze vindt er verder niet zoveel aan (aangezien ik nog nooit in de kou heb moeten slapen, weet ik dat dat niet gelogen is).
Nee, geen kinderen.

[..]

Ik heb daar een prima oplossing voor gevonden, het handje in handje door de stad slenteren. Ze vindt het vaak gezellig als ik mee ga met winkelen. Geen idee waar dat vandaan komt, want zo gezellig ben ik dan niet.
Wat ik de laatste jaren doe is, zij neemt dan een vriendin of zo mee. Dan ga ik op een terrasje zitten, pas ik op de spullen en zo kunnen zij lekker winkelen - en ik ben mee - en ik kan een biertje of een wijntje drinken op mijn gemakje.
Stel je voor dat je kinderen zou hebben en ik je schoonzoon zou zijn. Je komt achter mijn FOK!username, want je ip checkt jezelf een keer. (Ik heb van je wifi gebruik gemaakt) Hoe zou je dan reageren?
Hoogachtend
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:45:11 #155
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143723666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Toen ik in het begin zo heftig verliefd was, was ik mij er tegelijkertijd prima van bewust dat dit maar een tijdelijk iets zou zijn en dat is maar goed ook, want zo ernstig verliefd zijn is heel leuk, maar op een bepaalde manier ook juist weer helemaal niet. In ieder geval is het niet echt "een staat van zijn" waarbij het leven nog erg "functioneel" verloopt zeg maar ;)
Ik geloof ook heus wel dat veel stelletjes een fase doorgaan. Wat ik zeg, ik vind het eerder aandoenlijk dan echt storend.
Het lijkt mij alleen tamelijk vermoeiend hoor. Maar ja, liefde is als een drug zeggen ze weleens. En ik weet ook nog wel van het begin dat ik bijv. echt geen genoeg kon krijgen van haar geur. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen. Alleen echt dat geplak in het openbaar. Nee, daar hielden we niet van. Maar goed, iedereen is verschillend.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:45:48 #156
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143723694
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zou ik liever daar tussen staan. Ik vind vooral dat soort tafeltennis op lucht leuk, dat je zo'n puck in elkaars doeltje moet schieten. Geen idee hoe dat spelletje heet eigenlijk.
Air Hockey ja. _O_ Overigens ook wel leuk om met een vrouw te doen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:46:05 #157
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143723711
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Stel je voor dat je kinderen zou hebben en ik je schoonzoon zou zijn. Je komt achter mijn FOK!username, want je ip checkt jezelf een keer. (Ik heb van je wifi gebruik gemaakt) Hoe zou je dan reageren?
Dan krijg je per baggertopic een geweldige klap voor je harses. Of een schop onder je hol. Dat betekent dus dat ik er na een jaar afgetraind uit zie als een bokser.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:46:50 #158
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143723753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Air Hockey ja. _O_ Overigens ook wel leuk om met een vrouw te doen.
Zeker. Maar dan wel iets inhouden want anders vliegt dat ding weleens met een pleurisvaart van de tafel.
pi_143723809
Wat is hier mis mee? waarom moet jij naar deze mensen kijken? Doe gewoon je eigen ding en laat andere mensen ook hun ding doen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:50:09 #160
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143723927
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Zeker. Maar dan wel iets inhouden want anders vliegt dat ding weleens met een pleurisvaart van de tafel.
Dat spel moet je ook snel spelen. Maar ja, hoort er ook wel een beetje bij.
pi_143723935
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dan krijg je per baggertopic een geweldige klap voor je harses. Of een schop onder je hol. Dat betekent dus dat ik er na een jaar afgetraind uit zie als een bokser.
Wat als ik een keer had geschreven dat ik met haar had geketst in de kamer van m'n schoonouders?
Hoogachtend
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:55:05 #162
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143724153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat spel moet je ook snel spelen. Maar ja, hoort er ook wel een beetje bij.
Op een gegeven moment wordt het ook meer in het wilde weg maaien met ding ding, in de hoop die puck te raken. Dan vliegt 'ie willekeurig ergens in, zonder dat je het hebt gezien.
Erg leuk spelletje is dat.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:56:02 #163
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143724203
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat als ik een keer had geschreven dat ik met haar had geketst in de kamer van m'n schoonouders?
Dan had ik hardop gelachen (eventjes over het bolletje geaaid) want jij bent eeb FOK!ker dus jij bent banger voor haar dan zij voor jou, laat staan dat je dan ook nog eens de moed had om een flinke wip in je schoonouders' kamer te maken.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:56:47 #164
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143724250
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Op een gegeven moment wordt het ook meer in het wilde weg maaien met ding ding, in de hoop die puck te raken. Dan vliegt 'ie willekeurig ergens in, zonder dat je het hebt gezien.
Erg leuk spelletje is dat.
Het zit hem in de concentratie.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:58:24 #165
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143724334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het zit hem in de concentratie.
Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijt :').
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:59:17 #166
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143724381
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijt :').
Hehe. Het is ook een soort boksen, elke seconde telt.
pi_143724434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik geloof ook heus wel dat veel stelletjes een fase doorgaan. Wat ik zeg, ik vind het eerder aandoenlijk dan echt storend.
Het lijkt mij alleen tamelijk vermoeiend hoor. Maar ja, liefde is als een drug zeggen ze weleens. En ik weet ook nog wel van het begin dat ik bijv. echt geen genoeg kon krijgen van haar geur. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen. Alleen echt dat geplak in het openbaar. Nee, daar hielden we niet van. Maar goed, iedereen is verschillend.
Het is dódelijk vermoeiend, alleen voel je dat tijdens die fase zelf niet zo. Je voelt je "high", inderdaad net alsof je aan de drugs bent. Maar alle andere dingen gaan ondertussen wel aan je voorbij... je wordt er een soort van asociaal van (zie dit topic) en in mijn geval heeft die verliefdheid bijvoorbeeld ook aardig wat studievertraging opgeleverd :') Maar goed, het was het uiteindelijk meer dan waard ;)

En ja, "to each his/her own". :)
Tails tell tales
pi_143724438
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dan had ik hardop gelachen (eventjes over het bolletje geaaid) want jij bent eeb FOK!ker dus jij bent banger voor haar dan zij voor jou, laat staan dat je dan ook nog eens de moed had om een flinke wip in je schoonouders' kamer te maken.
Nee ik heb dan een foto van een gebruikt condoom en een gekreukeld dekbed op FOK!. Het is dus echt gebeurd.
Hoogachtend
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:02:01 #169
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143724529
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:04:59 #170
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143724689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hehe. Het is ook een soort boksen, elke seconde telt.
Wel een idee trouwens. Ze zouden die dingen wel moeten veranderen. Waar je die puck een zet mee geeft. De stick, zo heet dat geloof ik. Ik vind dat je vrij weinig grip op zo'n ding hebt, te glad en gewoon een soort staaf. Zou meer een handvat moeten zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Nee ik heb dan een foto van een gebruikt condoom en een gekreukeld dekbed op FOK!. Het is dus echt gebeurd.
Volgens mij ben jij meer van de Afdeling Sterke (Puberale) Verhalen. Dus ik zou er alsnog om kunnen lachen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het is dódelijk vermoeiend, alleen voel je dat tijdens die fase zelf niet zo. Je voelt je "high", inderdaad net alsof je aan de drugs bent. Maar alle andere dingen gaan ondertussen wel aan je voorbij... je wordt er een soort van asociaal van (zie dit topic) en in mijn geval heeft die verliefdheid bijvoorbeeld ook aardig wat studievertraging opgeleverd :') Maar goed, het was het uiteindelijk meer dan waard ;)

En ja, "to each his own". :)
Het zal vast ook een heerlijke fase zijn, dat geloof ik graag :). Maar je kunt die momenten ook ervaren, zelfs momenten dat je gewoon tot over je oren verliefd bent, zonder dat je 24/7 bij elkaar bent. Ook dan kan alles langs je heen gaan hoor.
Maar inderdaad, dat is denk ik wel de kern van dit topic. Iedereen ervaart dat gewoon anders. De een plakt, de ander bewaart het voor thuis. En zo lang je er niemand mee kwaad doet, moet iedereen alles zelf weten natuurlijk. Ik persoonlijk vind het aandoenlijk, kan begrijpen waarom mensen ook zo plakken maar ook begrijpen dat het ook als irritant ervaren wordt.
Kortom, iedereen moet het lekker zelf weten. Als je er gelukkig van wordt, prima.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:07:44 #171
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143724839
Als ik wat met iemand heb vind ik af en toe een kus geven in het openbaar best kunnen. Uitgebreid tongzoenen dan weer niet.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:08:22 #172
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143724866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wel een idee trouwens. Ze zouden die dingen wel moeten veranderen. Waar je die puck een zet mee geeft. De stick, zo heet dat geloof ik. Ik vind dat je vrij weinig grip op zo'n ding hebt, te glad en gewoon een soort staaf. Zou meer een handvat moeten zijn.
Je moet dan ook met de palm van je hand rusten op de top van die fallus en de rest in dat 'bakje' laten zitten.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:09:52 #173
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143724935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je moet dan ook met de palm van je hand rusten op de top van die fallus en de rest in dat 'bakje' laten zitten.
Ik wachtte expres even om dat ding daarmee te vergelijken, ik vroeg me toch af of dat aan mij lag.

Maar hij vliegt bij altijd weg. Zeker het gelijk staat, we zijn al even bezig en het gaat wat sneller. Zo'n 'hendel' als die stenen bij curling, dat lijkt me een stuk beter.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:10:37 #174
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_143724975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik wachtte expres even om dat ding daarmee te vergelijken, ik vroeg me toch af of dat aan mij lag.

Maar hij vliegt bij altijd weg. Zeker het gelijk staat, we zijn al even bezig en het gaat wat sneller. Zo'n 'hendel' als die stenen bij curling, dat lijkt me een stuk beter.
Ik wilde eigenlijk ook al een steen van curling posten als alternatief. :')
pi_143725003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij ben jij meer van de Afdeling Sterke (Puberale) Verhalen. Dus ik zou er alsnog om kunnen lachen.

[..]

Het zal vast ook een heerlijke fase zijn, dat geloof ik graag :). Maar je kunt die momenten ook ervaren, zelfs momenten dat je gewoon tot over je oren verliefd bent, zonder dat je 24/7 bij elkaar bent. Ook dan kan alles langs je heen gaan hoor.
Maar inderdaad, dat is denk ik wel de kern van dit topic. Iedereen ervaart dat gewoon anders. De een plakt, de ander bewaart het voor thuis. En zo lang je er niemand mee kwaad doet, moet iedereen alles zelf weten natuurlijk. Ik persoonlijk vind het aandoenlijk, kan begrijpen waarom mensen ook zo plakken maar ook begrijpen dat het ook als irritant ervaren wordt.
Kortom, iedereen moet het lekker zelf weten. Als je er gelukkig van wordt, prima.
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')