Zo zag vorig jaar hun timetable er uit op een zaterdag:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik ken hier nooit iets. Waar treden deze bands op in Utrecht? Neem aan Tivoli, De Helling, Ekko, buitenpodium op de Neude etc...?
quote:
Dorian Concept is ook best wel sexyquote:Op woensdag 3 september 2014 16:30 schreef het_grobbekuiken het volgende:
AutechreWat een heerlijke line up zo.
Volgens de website van Tivoli Vredenburg heb je een zondagticket nodig voor het Dronefest dus ik denk niet dat je met je zaterdagkaart naar Tim Hecker kunt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Timetable staat online, zie OP.
Ga kaartje halen voor de zaterdag en dan lekker in TivoliVredenburg rondhangen
19:15 - 20:15 = Bo Ningen/Savages
20:15 - 21:00 = Son Lux of 20:30 21:20 = Sharon van Etten
21:05 - 22:00 = Wire
22:00 - 23:00 = MacDeMarco (half uurtje meepakken want dan door naar Swans)
22:30 - 00:30 = Swans
00:20 - 01:20 = Tim Hecker
01:30 - 02:30 = Autechre
Serieus? Dat is wel balen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Volgens de website van Tivoli Vredenburg heb je een zondagticket nodig voor het Dronefest dus ik denk niet dat je met je zaterdagkaart naar Tim Hecker kunt.
Ik zou even een tweetje naar de organisatie sturen als ik jou was. Lijkt me toch vreemd dat één deel van Tivoli dicht gaat. Misschien geldt het zaterdagticket tot 4 of 5 uur 's nachts, totdat het reguliere programma gesloten is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel balen dan. Valt Autechre nog wel onder zaterdag toch?
Op de timetable staat hij ook gewoon als "zaterdag" dan lijkt het me ook idd vreemd dat je daarvoor een zondag kaart nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:16 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Ik zou even een tweetje naar de organisatie sturen als ik jou was. Lijkt me toch vreemd dat één deel van Tivoli dicht gaat. Misschien geldt het zaterdagticket tot 4 of 5 uur 's nachts, totdat het reguliere programma gesloten is.
En misschien bedoelen ze: wil je het hele dronefest meemaken, koop dan een ticket voor zondag.
Ik vind het ook raar, maar het staat toch duidelijk op hun website.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op de timetable staat hij ook gewoon als "zaterdag" dan lijkt het me ook idd vreemd dat je daarvoor een zondag kaart nodig hebt.
quote:Artists performing at 24-Hour Dronefest include William Basinski, Stephen O’Malley, Tim Hecker, Raime and Steve Hauschildt.
If you would like to attend 24-Hour Dronefest, you need a Sunday ticket for Le Guess Who?. This ticket will give you access to the Pandora in TivoliVredenburg on Saturday evening starting 23:30 and to all venues on Sunday.
quote:Naar Tim Hecker op zaterdag kun je met zowel een zaterdag- als zondagticket.
Thanks, tof kan ik hem toch nog meepakkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:46 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Goed nieuws via facebook:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |