Zo'n roze vagijn vind ik bij het innerlijk behoren hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd als het over zoiets gaat word alleen het uiterlijk genoemd.. waarom? ik snap dat niet. Hoe kan je nou alleen verliefd op uiterlijk worden? ben je dan zo desperate?
Innerlijk telt ook mee. En misschien wel zwaar ook.
Touche. Maar er is meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n roze vagijn vind ik bij het innerlijk behoren hoor.
Innerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd als het over zoiets gaat word alleen het uiterlijk genoemd.. waarom? ik snap dat niet. Hoe kan je nou alleen verliefd op uiterlijk worden? ben je dan zo desperate?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n roze vagijn vind ik bij het innerlijk behoren hoor.
ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
InnerlijkZe moet gewoon goed ketsbaar zijn.
in het donker fantaseer ik die erbij jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef Deetch het volgende:
Die roze vagijn heb je er bij gedroomt of het betreft pr0n.
Als je alleen verliefd bent op het uiterlijk, ben je dan niet gewoon geil?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Is ook voor het eerst, maar ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef Pharkus het volgende:
Misschien het feit dat ze van rubber gemaakt is?
gay!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |