Hij is gewoon een zware mongool man. Dat meiden al weg van hem zijn is al een teken dat de wereld op zijn kop is.quote:
Teregte klagt, maar waarom kom je dan met deze troep.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:57 schreef ComputerNerd268 het volgende:
...
Anti-klacht:
Waar is dit soort muziek gebleven![]()
Ik raak letterlijk depressief als ik iets over Derulo hoor of één van zijn 'hits' hoor.
Aldus computernerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:00 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een zware mongool man.
Zie edit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Teregte klagt, maar waarom kom je dan met deze troep.
Ja dan zou ik ook doorgaan als ik zoveel geld verdien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus computernerd![]()
Respect voor hem dat hij na een gebroken nek weer gewoon verder gaat
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is een sociaal experiment van warner bros, virgin, disney, EMI en microsoft om te kijken hoe vreselijke kankerzooi ze kunnen maken totdat de gemiddelde mens het niet meer trekt. Tot nu toe zonder resultaat
Een computernerd zijn is nuttiger voor de samenleving/maatschappij dan het beroep dat dit mongool uitvoert hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus computernerd![]()
Respect voor hem dat hij na een gebroken nek weer gewoon verder gaat
Wat is er mis met iemand respect geven die gewoon hard werkt? wat doe jij precies? die gast verdient bakken met geld en kan elke dame krijgen.. en jij?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook doorgaan als ik zoveel geld verdien.![]()
Dat je er nog respect voor geeft..![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon zwaar jaloers man. Je klinkt als een wijf die over Kate Upton praatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:03 schreef ComputerNerd268 het volgende:
[..]
Een computernerd zijn is nuttiger voor de samenleving/maatschappij dan het beroep dat dit mongool uitvoert hoor.
Whatcha say?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef BRooster het volgende:
Overigens vind ik Blurred Lines ook een kutnummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |