quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef hugecooll het volgende:
Een topic speciaal om andere users af te zeiken?
Er worden toch alleen maar Bijnamen voor de inwoners gebruikt, toch niet over de Users?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef danilel het volgende:
Is het mogelijk om in de COS elkaar zonder bijnamen aan te spreken?
Is het mogelijk om elkaar in elkaars waarde laten ook al vind ik iemands gedachten gang niet de jouwe?
Die bijnamen bedoel ik dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er worden toch alleen maar Bijnamen voor de inwoners gebruikt, toch niet over de Users?
Ik ken alleen soppers en schuimpjes
Ik had al geen idee wat deze topic moest voorstellen, en nu nog veel meer niet...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef danilel het volgende:
Is het mogelijk om in de COS elkaar zonder bijnamen aan te spreken?
Is het mogelijk om elkaar in elkaars waarde laten ook al vind ik iemands gedachten gang niet de jouwe?
kloptquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ooh oké
Dat zijn maar een aantal mensen die dat altijd doen
Doe ik ook zo veel mogelijk, vind het alleen jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had al geen idee wat deze topic moest voorstellen, en nu nog veel meer niet...![]()
Ik negeer druiloren al zolang ik me heugen kan, en reageer op leuke posters, hoeveel moeilijker is het?
Zolang het niet over Isa gaat, dan gaat het goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:52 schreef danilel het volgende:
[..]
Doe ik ook zo veel mogelijk, vind het alleen jammer.
jip zodra die naam valt, dan ............quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zolang het niet over Isa gaat, dan gaat het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |