Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon gewoon in het centrum dus is perfect.
Waar jij was is gewoon kut ja
Ik zie nu allemaal Ben van Kammens voor me.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.
overdrijf nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.
is tijdelijk hoor. Hij is bezopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elan blijf
ik begin je net op waarde te schatten
Die wijk heette anders dan wat jij zei het was echt heel naar en ik was toen pas 15 ja.quote:
zelfs elan zijn trolls ga ik waarderenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:55 schreef supersof het volgende:
[..]
is tijdelijk hoor. Hij is bezopen
Post nooit als ik bezopen ben op FOK! heb alcoholslot op m'n pc xDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:55 schreef supersof het volgende:
[..]
is tijdelijk hoor. Hij is bezopen
ik was niet eens geboren toen jij 15 was volgens mij dus ik weet het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wijk heette anders dan wat jij zei het was echt heel naar en ik was toen pas 15 ja.
Andy van der Meijde komt er vandaan.
hoe danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Post nooit als ik bezopen ben op FOK! heb alcoholslot op m'n pc xD
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij rememberquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
sof zijn dit je buren?
Klarendal was het fucking gevaarlijk daar durf jij dus echt niet te lopen 's nachtsquote:
#jaloersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij remember
ik ontvang graag foto's van hem en zijn vriendin in mijn dmquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij remember
Wel je was 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet eens geboren toen jij 15 was volgens mij dus ik weet het niet
Staat op maar duurt bijna drie kwartierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
elan negeer voetbalfans eens niet
20 minutenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat op maar duurt bijna drie kwartier
oh loop ik wel eens hoor 's avonds laat. Woont een vriendin van me. En nee ze is niet Marokkaans.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Klarendal was het fucking gevaarlijk daar durf jij dus echt niet te lopen 's nachts
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20 minuten
moet je die zoon zien achter zijn computer. zo zie ik ggmm voor me![]()
heb ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ontvang graag foto's van hem en zijn vriendin in mijn dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |