helaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat je dat niet voor mij over hebt sof jeetje
ik haat jequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik wil nog wel eens naar oss om al die kk lullen te zien die voor top zijn
Wij hadden ook jacuzziquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
er is jacuzzi volgens mij
topshow
en sauna volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden ook jacuzzi
Snachts daarin met biertje
Niks mis mee
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.quote:
Zo praat je toch niet over jezelf :s verbeter je situatie wees kieskeurigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon proberen en zien waar het schip strandt
in mijn situatie moet je niet te kieskeurig doen
[..]
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspectenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over jezelf :s verbeter je situatie wees kieskeurig
ja presikhaaf moet je dan ook niet komen. Maar iedere stad heeft zo'n wijk tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.
Moest met een trollenbus door centrum naar buitenwijk woonde alleen maar tokkies daaro niet normaal vechtpartij steekpartij allemaal turken en shit en mensen met probleemwijkaccenten echt vreselijke ervaring gehad
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.
Moest met een trollenbus door centrum naar buitenwijk woonde alleen maar tokkies daaro niet normaal vechtpartij steekpartij allemaal turken en shit en mensen met probleemwijkaccenten echt vreselijke ervaring gehad
Je gaat niet weer die R&P shit hier doen van vorig jaar hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspecten
ik wou eigenlijk net beginnen met te zwelgen in zelfmedelijden? Of komt dat slecht uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat niet weer die R&P shit hier doen van vorig jaar he
Bij een soort winkelcentrum heel ver van centrum vond het niks sofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja presikhaaf moet je dan ook niet komen. Maar iedere stad heeft zo'n wijk toch
Hou jij Elan maar bezig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk net beginnen met te zwelgen in zelfmedelijden? Of komt dat slecht uit?
Het negatief zijn over jezelf helpt? Kom op nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspecten
Elan en ik houden elkaar wel bezig hoor. Rawrquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
Ik ga tukken. Trusten![]()
Ik ga met je mee, samen in 1 bedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
neeheequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het negatief zijn over jezelf helpt? Kom op nou
ik woon gewoon in het centrum dus is perfect.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een soort winkelcentrum heel ver van centrum vond het niks sof
Maar misschien is jouw wijk wel cool sowieso kopen we huis buitenaf
slaap lekker xoxoxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |