wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste keer had ik er 1 van 40 procent, paar slokjes puur genomen, maar dt is echt heel smerig inderdaad
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Sommige sterke drank kan je echt niet met melk zuipen
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.
ja was toen dronken, erger dan op die bruiloft met mn opa.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Toen had je ook wel veel op ofniet?
Les 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.
Dat was trouwens op het feestje van mijn date, en daarna moest ze me niet meer
dat inso boos was heb ik wel meegekregen ja maar dat van Johannes niet hahahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipen
Ze was een christenkutje dus ze dronk niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Les 1
Altijd zorgen dat chick verder heen is dan jij, drinkt ze niet dan drink je ook niet of heel weinig.
duh, logischquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.
Dat was trouwens op het feestje van mijn date, en daarna moest ze me niet meer
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze was een christenkutje dus ze dronk niet.
Blij dat het niks is geworden want anders ging ik toch facepalmen als ik daar moest eten en ze gingen bidden.
Ik ben ook altijd goed dronken op familieweekendenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laatste keer dronken was op familiefeestje. Best leuk toen
omdat ik het onzin vindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebben
Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebben
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshowquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd goed dronken op familieweekenden
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?quote:
Ze een fijne avond wensen en weglopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?
wat moet je daaaar nou weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshow
Laat gaan joh hij heeft geen respect voor mensen met een andere opvatting dan de zijne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?
geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze een fijne avond wensen en weglopen
Café gekke Gerrit is één aanraderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshow
Is een leuke villa daar johquote:
hoezo niet?quote:
hahahhaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Café gekke Gerrit is één aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |