Prijs/kwaliteit verhouding? Heb nu Sony van een euro of zestig, zaten heerlijk om de oren en lieten alle geluidsranges goed horen. Wil wel goede maar ook weer niet al te dure.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef peterkailey het volgende:
Trance
Goedkope headsets
Koop shure's
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef Aberella het volgende:
Zou maar snel een nieuwe kopen, die heb je wel nodig ALS AANSTAAND MODJE
Ja daar moet ik dus de bonnen etc voor hebben. Volgens mij heb ik die deze keer nog wel liggen nadat ik die keer daarvoor ze had weggegooid. Maar dan moet ik ze wel kunnen vinden.quote:
Zou de shure se2nogwat doen voor 100 euro. Heb ze nu een jaar en bevalt prima. Prachtig geluidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit verhouding? Heb nu Sony van een euro of zestig, zaten heerlijk om de oren en lieten alle geluidsranges goed horen. Wil wel goede maar ook weer niet al te dure.
Hmm, misschien dat het wel eens tijd wordt voor ekte goede van boven de honderd... Maar dan wil ik wel zeker weten waar voor mijn geld.
[..]
[..]
Ja daar moet ik dus de bonnen etc voor hebben. Volgens mij heb ik die deze keer nog wel liggen nadat ik die keer daarvoor ze had weggegooid. Maar dan moet ik ze wel kunnen vinden.
Oh, daar moet ik dan eventjes naar gaan zoeken. Heb morgen gelukkig toch geen fuck te doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef GrumpyCat het volgende:
Nog ff een tip, sommige winkels accepteren ook bankafschriften als garantiebewijs![]()
Groetjes van een retailmedewerker
De ultieme vorm van EDM niet kunnen waarderenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
Hoopte op een filmpje met hitsige Oostblokdames, kuttopic
Gebruik hem vrijwel enkel voor pc idd. 38 euro is niet duur inderdaad, hoe verhoudt het zich met de duurdere headsets (als je die gehad hebt)?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een 4-in-1-headset van de mediamarkt (tv, xbox, ps3 en pc). Je hebt alleen wel een moeilijk lange kabel en 3 overbodige dingen als je hem alleen voor pc gebruikt, maar het geeft een machtig goed geluidSpeedlink Medusa NX heet het geval. Kost je maar 38 euro.
Heb hiervoor ook een Medusa gehad, eentje van 80 euro ofzo, maar daarvan liet de stof van de oorschelpen heel snel los. Deze is stevig, goede kwaliteit maar heeft wel een nare volumeregelaar. Dat ding zit op een vervelende afstand en ik moet geluid en spraak andersom inpluggen, anders hoor ik niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gebruik hem vrijwel enkel voor pc idd. 38 euro is niet duur inderdaad, hoe verhoudt het zich met de duurdere headsets (als je die gehad hebt)?
Dan pass ik er even voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hiervoor ook een Medusa gehad, eentje van 80 euro ofzo, maar daarvan liet de stof van de oorschelpen heel snel los. Deze is stevig, goede kwaliteit maar heeft wel een nare volumeregelaar. Dat ding zit op een vervelende afstand en ik moet geluid en spraak andersom inpluggen, anders hoor ik niksDe mic doet het op die manier ook niet, zodat ik voor voicechat op de ingebouwde mic van m'n webcam aangewezen ben
Vergis je niet, de kabel is ECHT moeilijk lang, volgens mij wel 5 meter, dus hopelijk kun je dat ding uit het zicht houden, want het ziet er niet uit om het zomaar los te laten liggen
daarom bonnen bewaren. of pinnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef MAHL het volgende:
Pffft, ik kan het echt nergens meer vinden, zelfs niet als ik via internetbankieren mijn financiële geschiedenis induikIk vrees dat ik dat ding gewoon ergens met contant geld gekocht heb. En het bonnetje nergens meer te vinden is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |