SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Great goal Dani Alves:
Vergeet daarnaast niet om ThadCastle te adoreren"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Stomme kut AZ er met je kut AZ wacht maar tot ik hoger zit dan jij in het stadion, dan zal ik over je heen zeikenMet je kut AZ
![]()
Wat doet die dani alves in de OP
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WE SMELTEN DE KAZENNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Stomme kut AZ er met je kut AZ wacht maar tot ik hoger zit dan jij in het stadion, dan zal ik over je heen zeikenMet je kut AZ
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HAHAHAHAHAHA dit spel
Tegenstander rent op mijn goal af, onmogelijke hoek schieten, rebound binnen tikken. Kun je gewoon niks tegen doen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar je hebt wel een naamtopic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:49 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik vond Aduriz echt geweldig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of de spits z'n plekje gaat houden in dit sterren ensemble
Alleen jammer dat het soms even duurt voor hij goed staat, maarja, hij kopt ze er ook vanaf rand 16 nog vaak genoeg in.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een naamtopic.Ja, had de bekerfinale te veel bier gedronken overdag en was het helemaal vergeten eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is de goal van het jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat doet die dani alves in de OP![]()
Ja, en anders dribbel ik met Navas, Ronaldo of Neymar wel de bal in het doel als hij er niet staat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond Aduriz echt geweldig.
Alleen jammer dat het soms even duurt voor hij goed staat, maarja, hij kopt ze er ook vanaf rand 16 nog vaak genoeg in.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had de bekerfinale te veel bier gedronken overdag en was het helemaal vergeten eigenlijk
Ik heb toen ook een biertje gedronken, terwijl ik maar 15 was.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die luxe had ik niet, dus ik was altijd een beetje aan het kutten op de achterlijn totdat 'ie goed stond.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en anders dribbel ik met Navas, Ronaldo of Neymar wel de bal in het doel als hij er niet staat.
Ja, ik doe nu tegenwoordig ook een beetje langzaam dribbelen, draaien enzo. Is veel leuker dan keihard rennen om daarna terug te moeten rennenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die luxe had ik niet, dus ik was altijd een beetje aan het kutten op de achterlijn totdat 'ie goed stond.![]()
![]()
badass.imgquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb toen ook een biertje gedronken, terwijl ik maar 15 was.![]()
Ja, en je tegenstander ergert zich er geheid meer aan als jij met dat vieze L1-knopje aan het dribbelen bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu tegenwoordig ook een beetje langzaam dribbelen, draaien enzo. Is veel leuker dan keihard rennen om daarna terug te moeten rennen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hebben jullie soms ook het gevoel dat je controller kapot is? Je neemt de bal aan. Mikt naar links, passt, maar die kk bezem passt naar rechts (in de voeten van de tegenstander natuurlijk, duuuh).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef DuTank het volgende:
Hebben jullie soms ook het gevoel dat je controller kapot is? Je neemt de bal aan. Mikt naar links, passt, maar die kk bezem passt naar rechts (in de voeten van de tegenstander natuurlijk, duuuh).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb heel vaak dat ik alweer tegen de richting in door de bal heen wil lopen en dan beweeg ik dat ding waarmee je de richting bepaalt al te snel naar de andere kant en dan passt mijn speler daarheen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef DuTank het volgende:
Hebben jullie soms ook het gevoel dat je controller kapot is? Je neemt de bal aan. Mikt naar links, passt, maar die kk bezem passt naar rechts (in de voeten van de tegenstander natuurlijk, duuuh).
Nou, ik geef dan dus ook echt altijd mijn controller de schuld, want ik weet echt 100% zeker dat ik 'm die richting op stuurde. Dan ligt dat dus ook al aan die kanker FIFA.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Of dat je naar een vrije man, 2 meter naast je mikt, maar dat ie 'm dan over 40 meter breed wil geven naar een of ander pipo waar nog 5 tegenstanders tussen staan
ik heb wel eens dat ik twijfel of mijn ren knop het nog wel doet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit herken ik ook. Perfecte steekbal, maar je poppetje weigert opeens vol te sprinten, waardoor de verdediger natuurlijk eerder bij de bal is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb wel eens dat ik twijfel of mijn ren knop het nog wel doet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zie je ook. Dan rent hij heel raar, meer rechtop. Moet nog proberen of het helpt als je even rennen los laat en opnieuw indrukt. Meestal vergeet ik dat op zo'n momentquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit herken ik ook. Perfecte steekbal, maar je poppetje weigert opeens vol te sprinten, waardoor de verdediger natuurlijk eerder bij de bal is.![]()
![]()
Ik ook. Ik zit dan altijd weer te kankeren op wat voor een tyfes spel het is en dat ik gewoon niet mag winnen van EA. Accepteren, console uitzetten, in dit topic kankeren en weer verder levenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zie je ook. Dan rent hij heel raar, meer rechtop. Moet nog proberen of het helpt als je even rennen los laat en opnieuw indrukt. Meestal vergeet ik dat op zo'n moment
Waarschijnlijk sprint hij Aubameyang eruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met tots kroos hier? Kan 'ie er wat van?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veel getinte spelers...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Puuush faal
Iemand een idee hoe ik Sneijder op 10 chem krijg? Zonder het hele team om te gooien?
KUT."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja dat heb ik ook altijd. Steekpass naar rechts maar de bal gaat recht naar voren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik geef dan dus ook echt altijd mijn controller de schuld, want ik weet echt 100% zeker dat ik 'm die richting op stuurde. Dan ligt dat dus ook al aan die kanker FIFA.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of hij nou kk of kanker schrijft maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wil je dat woord met een k niet de hele tijd voluit schrijven en de hele tijd gebruiken? Alvast bedankt.![]()
Maakt ook niet uit, maar als hij dat liever heeft, dan doe ik dat gewoon voor hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of hij nou kk of kanker schrijft maakt toch niet uit?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met die link komen we ook niet verquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.com/en/squad-builder
Puush werkt niet.
Realiseerde me het net.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met die link komen we ook niet ver![]()
Liever helemaal niet. Daarvoor hebben we het woord konko uitgevonden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of hij nou kk of kanker schrijft maakt toch niet uit?![]()
Dit jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik alweer tegen de richting in door de bal heen wil lopen en dan beweeg ik dat ding waarmee je de richting bepaalt al te snel naar de andere kant en dan passt mijn speler daarheen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb m vandaag gekocht als upgrade voor 87 Kroos. Maar de 87 was al zo'n baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef rolls-reus het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met tots kroos hier? Kan 'ie er wat van?Alles wat van zn voeten afkomt is goed. En ook fysiek kan hij erg goed mee. Rent een beetje traag, maar ja, dat is hooguit een belemmering voor pacehoeren. En dat zijn wij niet.
![]()
Ik vind konko nog veel mongolischer overkomen. Doe dan knaker ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Liever helemaal niet. Daarvoor hebben we het woord konko uitgevonden.![]()
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m vandaag gekocht als upgrade voor 87 Kroos. Maar de 87 was al zo'n baasAlles wat van zn voeten afkomt is goed. En ook fysiek kan hij erg goed mee. Rent een beetje traag, maar ja, dat is hooguit een belemmering voor pacehoeren. En dat zijn wij niet.
Liever allebei gewoon nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of hij nou kk of kanker schrijft maakt toch niet uit?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Knaker zeg ik altijd voor de grap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind konko nog veel mongolischer overkomen. Doe dan knaker ofzo.
Goejen garpquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Knaker zeg ik altijd voor de grap.![]()
Ik dacht weer een goede deal te hebben maar door undercutters is het helemaal geen goede deal meer. De prijzen storten ineens in zonder goede reden![]()
![]()
Wat ben je toch een rare knakerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Knaker zeg ik altijd voor de grap.
haha![]()
een rare kankker*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat ben je toch een rare knaker
haha"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Of iemand uit pure frustratie knaker spel roept, of in veel berichten los-vast konko schrijft. Wat DSL redelijk vaak doet. "Hij is konko traag". Vind het tweede eigenlijk irritanter.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat ben je toch een rare knaker
haha![]()
![]()
Het maakt me allebei geen zak uit, ik lees er gerust overheen. Als de strekking maar duidelijk is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef Toefjes het volgende:
Of iemand uit pure frustratie knaker spel roept, of in veel berichten los-vast konko schrijft. Wat DSL redelijk vaak doet. "Hij is konko traag". Vind het tweede eigenlijk irritanter.
Ah, mooiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m vandaag gekocht als upgrade voor 87 Kroos. Maar de 87 was al zo'n baasAlles wat van zn voeten afkomt is goed. En ook fysiek kan hij erg goed mee. Rent een beetje traag, maar ja, dat is hooguit een belemmering voor pacehoeren. En dat zijn wij niet.
middenveld iniesta - khedira - kroos moet dus wel goedkopen
anders komt schweini of tott muller op zn positie, die lijken me ook alletwee wel goed
![]()
Knakkers, help me eens.
Sneijder op 8 chem, dat kan de autist in mij niet aanzien![]()
Geen vdv
http://wefut.com/en/squad/144506![]()
Ik zeg nooit kanker. Ik zeg altijd pestkanker. Dat bekt lekkerderwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zonder vdv lijkt me dit onmogelijk, zonder het hele team om te gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Knakkers, help me eens.
Geen vdv
http://wefut.com/en/squad/144506
Melo ipv Gundogan, Dante ipv Boateng en Rafinha ipv Lahm.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Knakkers, help me eens.
Geen vdv
http://wefut.com/en/squad/144506"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Melo -> gundoganquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Knakkers, help me eens.
Geen vdv
http://wefut.com/en/squad/144506
Rafinha -> lahm
Dante -> boateng
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dan Deppy, Willems, Felipe Melo, Chedjou en Musleraquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Knakkers, help me eens.
Geen vdv
http://wefut.com/en/squad/144506![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Melo ipv Gundogan, Dante ipv Boateng en Rafinha ipv Lahm.![]()
![]()
wauw
![]()
Zo ontzettend slecht en de enige andere mogelijkheid buiten VDV om lijkt me.quote:
De rechterkant mag veranderd worden. Alleen robben moet blijven staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zonder vdv lijkt me dit onmogelijk, zonder het hele team om te gooien![]()
Vult elkaar uitstekend aan inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ah, mooimiddenveld iniesta - khedira - kroos moet dus wel goedkopen
anders komt schweini of tott muller op zn positie, die lijken me ook alletwee wel goed
Heb m met 89 Muller en Gundogan op een 3-mans middenveld. Geen wanklank over eigenlijk.
![]()
Müller op CM wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vult elkaar uitstekend aan inderdaadHeb m met 89 Muller en Gundogan op een 3-mans middenveld. Geen wanklank over eigenlijk.
Precies hetzelfde als mijn idee, op hetzelfde moment gepostquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo ontzettend slecht en de enige andere mogelijkheid buiten VDV om lijkt me.![]()
![]()
Scheelde 10 seconden, dus dat had jij nooit kunnen zien inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als mijn idee, op hetzelfde moment gepost
En ja, IF Melo is wel een baas ja.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jaaa heel goedzijn er maar weinig beter dan hij
Alleen de stats van Rafinha zijn om te huilenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scheelde 10 seconden, dus dat had jij nooit kunnen zien inderdaad.
En ja, IF Melo is wel een baas ja.![]()
![]()
Ik zit er over na te denken om mijn Ibra (team) te verkopen. Hij rendeert niet meer zoals voorheen. Ik hoorde iemand hier ook al zeggen dat zijn Ibra kapot leek. Dat heb ik nu ook al de laatste 20 potjes met hem. Eerst liep hij meer dan 1 op 1, maar nu opeens scoort hij soms een paar wedstrijden gewoon niet. Alles kei hard over (terwijl ik licht tikje op B geef), op de paal, laat, etc etc.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, hij deed geen rare dingen bij mij en hij is even snel als Lahm en FUT draait toch alleen om pace.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Alleen de stats van Rafinha zijn om te huilen
Oh, dan denk ik dat ik hem gewoon op RW zet.quote:
89 Muller is geen RW he. De goedkope versie speel ik niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik hem gewoon op RW zet.![]()
De dure versie kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
89 Muller is geen RW he. De goedkope versie speel ik niet mee.
Hele eerste team weggooien en TOTS Dempsey halen.quote:
Ik heb de moneys voor TOTS Dempsey niet thoughquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hele eerste team weggooien en TOTS Dempsey halen.
en voor eddie johnson ook niet
:)![]()
Zijn prijs is aan het droppen nu volgens mij, was gister 150k bijna en nu ongeveer 130k. Dus geduld hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb de moneys voor TOTS Dempsey niet though
en voor eddie johnson ook niet
Ik heb 2000 coins zo hard gaan Eddie Johnson en Dempsey niet droppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zijn prijs is aan het droppen nu volgens mij, was gister 150k bijna en nu ongeveer 130k. Dus geduld hebben.:)![]()
Jawel, Dempsey is morgen discardwaarde van een NIF Gold, let maar op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:39 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb 2000 coins zo hard gaan Eddie Johnson en Dempsey niet droppen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maar Eddie Johsnon niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, Dempsey is morgen discardwaarde van een NIF Gold, let maar op.
volgens mij ben ik ook de enige in dit topic die geen TOTS heeft uitgeprobeerd
Ik was in FIFA 13 straatarm. Je moet er inkomen en er tijd in steken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Maar Eddie Johsnon niet.
volgens mij ben ik ook de enige in dit topic die geen TOTS heeft uitgeprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was in FIFA 13 straatarm. Je moet er inkomen en er tijd in steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef mvdk_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was in FIFA 13 straatarm. Je moet er inkomen en er tijd in steken. je krijgt er inkomen vanFYPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef mvdk_ het volgende:
[..]Dan is het duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef mvdk_ het volgende:
[..]Dat doen er hier maar een paar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wil bekendstaan als een hardwerkende Nederlander, niet een internet-geldwolf.quote:
gebruiken mensen hier niet ABers dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doen er hier maar een paar hoor:)![]()
De meeste niet, naar mijn weten. Daarbij is dat ook geen coins kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
gebruiken mensen hier niet ABers dan?
Elke dag![]()
Nee dat weet ik maar een paar honderd topics terug werden er accounts gebanned en toen dacht iedereen dat maver geband zou wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste niet, naar mijn weten. Daarbij is dat ook geen coins kopen
Maar er is in het begin wel een hoop geglitcht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste niet, naar mijn weten. Daarbij is dat ook geen coins kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Ik heb ongeveer 350K en die komen allemaal uit een matige vorm van handelen en gewoon veel spelen. In vergelijking met anderen hier is het niet veel, maar ik kan de teams maken die ik wil maken
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Probleem is dat ik gewoon echt geen geduld heb voor handelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb ongeveer 350K en die komen allemaal uit een matige vorm van handelen en gewoon veel spelen. In vergelijking met anderen hier is het niet veel, maar ik kan de teams maken die ik wil maken:)![]()
19M paar keer gelukkige deals en inflatie inflatie en nog eens inflatie.
ohja 1M gekocht en IF chik gepulled.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil sowieso een team met Reus + Ibra, alle Nederlandse IFs behalve die meer dan 100k kosten en voor de rest van het jaar sparen voor packs en dan tijdens TOTS open maken
25 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:55 schreef rolls-reus het volgende:
25 miljoen
gekregen van de rode meester tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:55 schreef rolls-reus het volgende:
25 miljoen
Waarvan meer dan de helft van Dre?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe Suarez![]()
Kan iemand mij dit uitleggen?
Elke dag![]()
Nee, ik en een vriend hebben een ander trucje uitgehaald maar hij betrok mij er pas later bij. Dit was zijn team voordat hij gebanned werd![]()
![]()
![]()
Wat was dat trucje dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef rolls-reus het volgende:
Nee, ik en een vriend hebben een ander trucje uitgehaald maar hij betrok mij er pas later bij. Dit was zijn team voordat hij gebanned werd
[ afbeelding ]![]()
Doe is uitleggen dan welk trucjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef rolls-reus het volgende:
Nee, ik en een vriend hebben een ander trucje uitgehaald maar hij betrok mij er pas later bij. Dit was zijn team voordat hij gebanned werd
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohhh wil ook wel eens een trucje doen voordat de ban hamer langs komt![]()
hebben ze tenminste een rede om me te bannen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Rijst het volgende:
maver heeft weer 2 topicjes aangemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
Maver vandaag op EA forum
what did you do cause i also cant pay with Paypal and i really want EA Access
Maver hier
[Nou dat word dus geen EA Access voor mij. FIFA15 zal precies hetzelfde gaan gebeuren denk ik. Dan maar even de Season Ticket van de xbox360 er maar erbij pakken want hopelijk kan je daar wel 5 dagen lang spelen]
baas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hee maver waarom negeer je onze vragenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:16 schreef rolls-reus het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2916697.page
Zou dit die gozer van die 1000 pakketjes hier zijn?![]()
Mavertje heeft wel helemaal gelijk over pisvlekquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef Rijst het volgende:
kijk deze hahahaha
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2916676.pagebeste rb van het spel (samen met maicon)
![]()
Ach hij verliest met beidequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mavertje heeft wel helemaal gelijk over pisvlekbeste rb van het spel (samen met maicon)
Elke dag![]()
Gwn autobuyers en die zooiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee maver waarom negeer je onze vragen![]()
nee Dani Alves is nog beterquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mavertje heeft wel helemaal gelijk over pisvlekbeste rb van het spel (samen met maicon)
![]()
iedereen heeft meer verloren dan hij gewonnen heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb nog minder gewonnen dan hij verloren
Heb wel meer verloren dan hij gewonnen
las dat ze in sommige tehuizen strenger op internetgebruik gingen controlerenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
Zou Roy gebanned zijn? Hij hier iig nooit meer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah joh, ik hoef geen andere spelers/team ofzo meer. Alleen die Gullit dan nog, maar daar ga ik niet zoveel moeite voor doenquote:
Maandag lekker 5 dagen op vakantie![]()
![]()
en 1 sept begint de studie weer
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ben aan het investeren.. en nu maar hopen dat het werkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah joh, ik hoef geen andere spelers/team ofzo meer. Alleen die Gullit dan nog, maar daar ga ik niet zoveel moeite voor doen
Maandag lekker 5 dagen op vakantie![]()
![]()
en 1 sept begint de studie weer
Mijn vakantie zit er al op![]()
![]()
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
Godsamme.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog ergens heen geweest?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben aan het investeren.. en nu maar hopen dat het werkt.
Mijn vakantie zit er al op
Wie wil je nog kopen/proberen dan?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik ben een beetje aan het proberen te traden met legends.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nog ergens heen geweest?
Wie wil je nog kopen/proberen dan?
En nee, ik ben niet op vakantie geweest.![]()
Heb je ook legends in je team? Of alleen traden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het proberen te traden met legends.
En nee, ik ben niet op vakantie geweest.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Mehh lijkt me niet echtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alleen traden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je ook legends in je team? Of alleen traden?![]()
Achter Oranje Cavani ofzoquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
die kan ik niet eens betalen.quote:
ik ga een team maken met een opstelling die ik nog nooit heb gebruikt dit jaar. jullie mogen raden welke![]()
3-4-3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
die kan ik niet eens betalen.
ik ga een team maken met een opstelling die ik nog nooit heb gebruikt dit jaar. jullie mogen raden welke:)![]()
4141quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
die kan ik niet eens betalen.
ik ga een team maken met een opstelling die ik nog nooit heb gebruikt dit jaar. jullie mogen raden welke![]()
![]()
Janmaat en de Boer niet poep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu, Kluivert speelt echt tof![]()
Nee, al kan De Boer niet samenspelen met De Vrij en Vlaar ze vallen regelmatig over elkaar heen in de 16.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Janmaat en de Boer niet poep?
Maar is wel lachen ook, Sneijder heeft shot 92 dus die scoort bijna elke wedstrijd wel een vrije trapblablablabla![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, al kan De Boer niet samenspelen met De Vrij en Vlaar ze vallen regelmatig over elkaar heen in de 16.
Maar is wel lachen ook, Sneijder heeft shot 92 dus die scoort bijna elke wedstrijd wel een vrije trap
Elke dag![]()
TOTS Aduriz heeft wel een hele goede start gemaakt hoor3 goals uit 2 wedstrijden, waarvan 1 poeier van 25 meter
Voelt absoluut niet aan als 73 pace. TOTS Costa mag het team verlaten. Met dat geld ga ik mooi 89 Hummels en IF Piszcek kopen
![]()
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, al kan De Boer niet samenspelen met De Vrij en Vlaar ze vallen regelmatig over elkaar heen in de 16.
Maar is wel lachen ook, Sneijder heeft shot 92 dus die scoort bijna elke wedstrijd wel een vrije trap![]()
![]()
Oeh lekker Osamaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:10 schreef wieisboos het volgende:
hallo kan iemand me helpen met mijn team? Kom er echt niet uit qua chem..
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Piazon en fredquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:10 schreef wieisboos het volgende:
hallo kan iemand me helpen met mijn team? Kom er echt niet uit qua chem..
[ afbeelding ]![]()
![]()
jezus Thad, wat een team![]()
![]()
Daar is mijn team qua prijs gewoon niks bij (nooit gedacht dat ik zoiets nog zou zeggen)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja is wel een leuk teampje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:15 schreef The_Yakuza het volgende:
jezus Thad, wat een team![]()
![]()
Daar is mijn team qua prijs gewoon niks bij (nooit gedacht dat ik zoiets nog zou zeggen)
Even sparen voor RvN of zorgen dat Weah verkoopt.![]()
oke guys help me effe. een leuke team met green games. budget is 3.3. miljoen ja inclusief games
de leukste team hier ga ik maken 321
gogogo![]()
Hoe bevalt Ruud Dil?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is wel een leuk teampje.
Even sparen voor RvN of zorgen dat Weah verkoopt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rudi*quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Meh Bergkamp en Rui Costa zijn beterquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaag in VI nog een analyse van Ziyech. Grootste minpunt: defensief omschakelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken
Hoe zijn de Casta stats eigenlijk tov dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jij hebt die VI? Zou je er een scan/foto van kunnen maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandaag in VI nog een analyse van Ziyech. Grootste minpunt: defensief omschakelen
Hoe zijn de Casta stats eigenlijk tov dit jaar?![]()
![]()
Zeg ik al weken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandaag in VI nog een analyse van Ziyech.Mijn teams zijn beter. Wie de fuck gebruikt er nou vrijwillig Lucasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken![]()
![]()
hahaha serieus? hij is fcking goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg ik al weken.
[..]
Mijn teams zijn beter. Wie de fuck gebruikt er nou vrijwillig Lucas![]()
ga weg johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahaha serieus? hij is fcking goed![]()
jepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt die VI? Zou je er een scan/foto van kunnen maken?
[ Bericht 24% gewijzigd door Tim86 op 21-08-2014 00:56:44 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver man, 1 of andere klapjosti (of het zijn de juten) staat al een kwartier lang aan te bellen bij de buurmanDaarvoor al net zo lang beneden aangebeld tot iemand anders het zat was wss en die deur open 'zoemde'.
![]()
Ik geloof er niks van. Toen wist de VI redactie het nog niet eens.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee maar ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Toen wist de VI redactie het nog niet eens.![]()
![]()
Laat maar.
Gullit is een god, alleen net mocht de bal er niet in. 1-0 overwinning
Agbonlahoer in pakketje![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valbuena wel een leuke dubbellink voor Balazs (wil die altijd nog eens proberen) maar qua positie niet echt handig![]()
![]()
Geen pro clubs in fifa 15 op de xbox 360 en ps3
http://www.easports.com/f(...)9207095&sf30074254=1
Laatste jaar Season ticket maar wel 3 dagen eerder fifa spelen
http://www.easports.com/f(...)sports-season-ticket
[ Bericht 20% gewijzigd door Maver24 op 21-08-2014 02:41:35 ]![]()
Morgen![]()
![]()
Gekocht voor 6.5k. Nedved vannacht ook verkocht voor 910k, die had ik voor 850k dus ik heb er toch nog winst op gemaakt.![]()
Meurning
Zie net pas dat Viergever een IF heeft gehad...iemand al met hem gespeeld?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was Gouweleeuw toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning
Zie net pas dat Viergever een IF heeft gehad...iemand al met hem gespeeld?![]()
Ja gisterenavond nog een onverwacht bezoek gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op jouw samenvatting
Ik haat onverwacht bezoekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja gisterenavond nog een onverwacht bezoek gehad.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup, zit je net een beetje te chillen na het werk komen er ineens van die josti's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik haat onverwacht bezoekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe eens niet zo zuurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, lachen. Ik mag heel het weekend werken, vuile tering proleetwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit ja. Moet je weer gaan rennen vliegen springen enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup, zit je net een beetje te chillen na het werk komen er ineens van die josti's.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kind bijna op bed leggen maar hun moeten haar ook nog zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Moet je weer gaan rennen vliegen springen enzo
Ook bekend verhaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kind bijna op bed leggen maar hun moeten haar ook nog zien.
Kind over haar toeren van vermoeidheid enzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heel erg vervelend wordt ze dan ( inb4 lijkt wel op haar vader ).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook bekend verhaal
Kind over haar toeren van vermoeidheid enzo
Van de week viel ze met haar tanden op de tafel.
Au, moet er effe niet aan denken. Onze tafel heeft redelijk scherpe hoeken. Er komt geheid een dag dat hij daar met zijn koppie tegenaan ketst...maar we kunnen er echt niet de hele dag naast gaan zitten om precies te volgen wat hij wel een niet doet...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heel erg vervelend wordt ze dan ( inb4 lijkt wel op haar vader ).
Van de week viel ze met haar tanden op de tafel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij hebbe ook van die scherpe hoeken maar gelijk een paar van die zacht rubberen hoekjes gekocht. Ziet er niet uit maar wel wat veilig voor die kleine.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Au, moet er effe niet aan denken. Onze tafel heeft redelijk scherpe hoeken. Er komt geheid een dag dat hij daar met zijn koppie tegenaan ketst...maar we kunnen er echt niet de hele dag naast gaan zitten om precies te volgen wat hij wel een niet doet...
Da's wel een handige ja. Zijn er hier trouwens nog veel users op vakantie? Ozz al terug?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hebbe ook van die scherpe hoeken maar gelijk een paar van die zacht rubberen hoekjes gekocht. Ziet er niet uit maar wel wat veilig voor die kleine.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ozz is volgende week weer terug.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's wel een handige ja. Zijn er hier trouwens nog veel users op vakantie? Ozz al terug?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ozz is volgende week weer terug.
En verder? Lindgren ook weg zeker?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lindgren is ook op een aidstripje in het Oostblok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En verder? Lindgren ook weg zeker?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een echt bezorgde vaderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Au, moet er effe niet aan denken. Onze tafel heeft redelijk scherpe hoeken. Er komt geheid een dag dat hij daar met zijn koppie tegenaan ketst...maar we kunnen er echt niet de hele dag naast gaan zitten om precies te volgen wat hij wel een niet doet...
Elke dag![]()
Waar ga je heen dan, oh grote bizon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
ga bijna weg![]()
nog 2 dagen buffelen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Italiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan, oh grote bizon?
Zhaneau pas maar op jonguhhh ik sprint usain er nog uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dreetje clone gespot!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Italie
Zhaneau pas maar op jonguhhh ik sprint usain er nog uit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Elan het volgende:
Vanavond Feyenoord-goden![]()
Wes heeft er alvast zin in![]()
[ afbeelding ]![]()
De Haagse boiis zien eruit alsof ze die Oekraïense ghommos gaan opvreten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice, ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
ga bijna weg![]()
nog 2 dagen buffelen.
(nouja, ik nog 3 dagen dan)
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waar in Italië? En met wie ga je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Italie
Zhaneau pas maar op jonguhhh ik sprint usain er nog uit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet nog 6 weken wachten voor mijn vakantie
2 uur per week verplicht school tot januari ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Que? Harde knip ofzo? Ik heb alleen al 8 uur aan practica per week (master)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
2 uur per week verplicht school tot januari ofzo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Naar de balquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar in Italië? En met wie ga je?met vriendin lief.
#FreeTrapz![]()
harde knip? nee zo gaat het al best lang, 2e semester wordt (denk ik) wel wat drukker met bachelorscriptiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Que? Harde knip ofzo? Ik heb alleen al 8 uur aan practica per week (master)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De balquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Naar de balmet vriendin lief.
E: ah Sicilië
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FCSuarez eindigt als vissenvoer in de Middelandse zee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zal wel meevallenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FCSuarez eindigt als vissenvoer in de Middelandse zee.got family overthere
#FreeTrapz![]()
Of gegoten in een betonnen vloer, ook een prima vooruitzicht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FCSuarez eindigt als vissenvoer in de Middelandse zee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal wel meevallengot family overthere
Ik ook, dorpje in de buurt van Messina![]()
![]()
Of de Etna barst uit en de aankomende 500 jaar komen ze naar de nieuwe Pompeï kijken waar Suarez ligt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of gegoten in een betonnen vloer, ook een prima vooruitzicht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wel aan de oostkust maar iets zuidelijker net onder de etna.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar?
Ik ook, dorpje in de buurt van MessinaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een versteende Suarez, die net aan het traden was op de webappquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of de Etna barst uit en de aankomende 500 jaar komen ze naar de nieuwe Pompeï kijken waar Suarez ligt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie weten dat de inwoners van Sicilie allemaal Marokkaans bloed hebben he?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alle rotterdammers ook tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jullie weten dat de inwoners van Sicilie allemaal Marokkaans bloed hebben he?
#FreeTrapz![]()
Nope, die laten zich niet verkrachten door de Moren.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iphone of Galaxy?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:44 schreef Rijst het volgende:
Dat gevoel is best kut wanneer je wacht op een important telefoontje.![]()
toch die chinezen weer met hun import troep hequote:
#FreeTrapz![]()
ja ik heb een htc, komt van taiwan. En nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch die chinezen weer met hun import troep he![]()
lekker een kut gevoel houden en hopen dat hij er niet de brui aan geeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik heb een htc, komt van taiwan. En nu?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Succes met het kopen van een telefoon die niet in Azie gefabriceerd isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker een kut gevoel houden en hopen dat hij er niet de brui aan geeft.![]()
![]()
kan me echt niet voorstellen dat mensen jou aardig vinden in het echt, maar goed thasts none of my businessquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker een kut gevoel houden en hopen dat hij er niet de brui aan geeft.
![]()
![]()
dit is gewone thee mamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
kan me echt niet voorstellen dat mensen jou aardig vinden in het echt, maar goed thasts none of my business
[ afbeelding ]![]()
heb geen mobielquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Succes met het kopen van een telefoon die niet in Azie gefabriceerd is
te afluister gevoelig dit dat. straks komt EA achter duistere praktijken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb geen mobiel
te afluister gevoelig dit dat. straks komt EA achter duistere praktijken.![]()
![]()
want je gedraag je op een forum net als in het echtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
kan me echt niet voorstellen dat mensen jou aardig vinden in het echt, maar goed thasts none of my business
[ afbeelding ]lijkt mij niet dat jij in het normale leven ook aldoor debiel engels tussen je nederlands door praat
#FreeTrapz![]()
Bohhh Roberto Carlos 88 rated LB![]()
Laurent Blanc 90 CB
Beckenbauer 93 CB
Jay Jay Okocha 87
Die Spanjaard is een spits met 91 pace
Peter Schmeichel 90 GK
Brehme LB met veel pace, eindelijk een goede duitse LB![]()
Dat doet hij dus wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
want je gedraag je op een forum net als in het echtlijkt mij niet dat jij in het normale leven ook aldoor debiel engels tussen je nederlands door praat
Zo goed was Blanc toch ook niet vroeger
Wel een goede speler natuurlijk, maar geef hem niet net zo'n rating als GullitGRAAG VERWIJDEREN![]()
dan kan ik me niet voorstellen dat iemand het langer dan 1 uur vol houdt bij hem in het echte levenquote:
#FreeTrapz![]()
Zo goed was Beckenbauer toch ook niet? In die tijd wel ja, maar toen ging alles veel langzamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo goed was Blanc toch ook niet vroeger
Wel een goede speler natuurlijk, maar geef hem niet net zo'n rating als Gullit![]()
Beckenbauer heb ik niet zien spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo goed was Beckenbauer toch ook niet? In die tijd wel ja, maar toen ging alles veel langzamer.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zegt de gast die op Skype tegen ons probeerde te praten door morsecode te verzenden met zn toetsenbordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan kan ik me niet voorstellen dat iemand het langer dan 1 uur vol houdt bij hem in het echte leven![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de gast die op Skype tegen ons probeerde te praten door morsecode te verzenden met zn toetsenbord![]()
Daarnaast hebben Beckenbauer en Gullit ook allebei de gouden ball gewonnen en Blanc, tja..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo goed was Beckenbauer toch ook niet? In die tijd wel ja, maar toen ging alles veel langzamer.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waarom zijn dat altijd lui uit die streken van het land? (Zelfde accent volgens mij als die dweep van Holland in de Hood en MC Martin)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)derlandse_bodem.html nieuwe MC Martin?![]()
ik heb geen team.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rissa vanavond even klappen krijgen?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de gast die op Skype tegen ons probeerde te praten door morsecode te verzenden met zn toetsenbord![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik kan er toch niets aan doen dat jullie geen morsecode snappenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de gast die op Skype tegen ons probeerde te praten door morsecode te verzenden met zn toetsenbord
#FreeTrapz![]()
Ik wil een nieuwe macbook. Mijn huidige valt bijna uitelkaar![]()
Die 13 inch airs zijn niet zo heel duur meer gelukkig.![]()
Ok Stephen Hawkingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan er toch niets aan doen dat jullie geen morsecode snappen![]()
![]()
en dan ook nog usain er uit kunnen lopen hequote:![]()
super gespierde ubernerd mutant achtig iets.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wss Balo naar Lpool idd, dan haalt Milan Jackson op bij Porto en die halen dan Aboubakar van Lorient als vervangerquote:![]()
![]()
Jackson wordt wel gemakkelijker te linken dan in Fut
Elke dag![]()
Jackson - Ibarbo sterke linkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson wordt wel gemakkelijker te linken dan in Fut
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn naam is Brad, je meisje is een slet, ze pijpt mij in bed en ik lik aan haar tet
Dikke lyrics
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn naam is Brad, je meisje is een slet, ze pijpt mij in bed en ik lik aan haar tet
Dikke lyrics
Elke dag![]()
Wahaha ook nog echt zo.. Thijsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thijssie![]()
![]()
http://instagram.com/p/r9SDIQJR9e/
Hij zegt ook Bohhhhh![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Dat wordt lekker irritantquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Captcha om buy now te doen bij een spelerquote:![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zeg ik nietquote:
Om erin te komen .Het is iig een stap en het valt wel op als iemand elke minuut een captcha invult voor zijn account blablaJa bijnaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Captcha om buy now te doen bij een speler![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat is de beste aanbieding voor de xbox one die jullie hebben gezien?
Elke dag![]()
330 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat is de beste aanbieding voor de xbox one die jullie hebben gezien?![]()
Nee maar EA denkt dat ze daarmee de autobuyers weren maar daar zijn zoveel trucjes om te bypassen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Om erin te komen .Het is iig een stap en het valt wel op als iemand elke minuut een captcha invult voor zijn account blablaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thnx mensen! 48 uurs-levering, wordt hij dan uit Duitsland geleverd ofzo? Of 48 na officiele release?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ze zijn wel weer makkelijker te detecteren. En als je ziet wat ze voor werk verricht hebben op de xbox heb ik er meer vertrouwen in dan alle jaren ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar EA denkt dat ze daarmee de autobuyers weren maar daar zijn zoveel trucjes om te bypassen.
Xbox van 5 euro per 1000k naar 37 euro per 1000k![]()
Lijkt me wel ja, het eerste. Redcoon is wel een betrouwbare goede webshop btwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx mensen! 48 uurs-levering, wordt hij dan uit Duitsland geleverd ofzo? Of 48 na officiele release?
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: