quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef PeZu het volgende:
Ik zo heel gay always with you always with me opzetten
Gewoon haar naam bij Youtube invoeren en ze kan nog echt spelen ook, heeeeeuuurlijk! Voor ons plebs dan hè, Gert is natuurlijk veuuuul beter gewend, verschil moet er wezenquote:
Satriani is een geweldige gitarist maar man heeft hij kazige shit gedaan. Schitterend om hem met wapperende haren te zienquote:
ja maar deze is zo kazig dat hij mooi isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Satriani is een geweldige gitarist maar man heeft hij kazige s8hit gedaan. Schitterend om hem met wapperende haren te zien
Waar zou ze die BH's halenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon haar naam bij Youtube invoeren en ze kan nog echt spelen ook, heeeeeuuurlijk! Voor ons plebs dan hè, Gert is natuurlijk veuuuul beter gewend, verschil moet er wezen
Echt hè en als die BH uitgaat dan blijft er niets over waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waar zou ze die BH's halen![]()
(Nog ff en ze heeft ze op haar schouders zitten)
Mwah,shredder, waarom? is het de tapping? waarom vind je dit zo ingewikkeld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mag in m'n handjes knijpen als ik dit ooit kan![]()
Ja, da's andere koek, da's buitenaardsssss....quote:
unstopable momentumquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's andere koek, da's buitenaardsssss....
Satriani is een god. Hij gaat zover terug dat hij ooit de gitaarleraar is geweest van onder andere Kirk Hammett van Metallica en Steve Vai.quote:
Mijn excuus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Satriani is een god. Hij gaat zover terug dat hij ooit de gitaarleraar is geweest van onder andere Kirk Hammett van Metallica en Steve Vai.
Hammet haalt het utlieme niveau niet, maar tussen Satriani en Vai twijfel ik wel eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Satriani is een god. Hij gaat zover terug dat hij ooit de gitaarleraar is geweest van onder andere Kirk Hammett van Metallica en Steve Vai.
or the love of god dat is een moeilijke keuze somsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hammet haalt het utlieme niveau niet, maar tussen Satriani en Vai twijfel ik wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |