Werkt het ook andersom? Kan een chick er ook mee versieren?quote:
Voor beide geld, vaak weet je er meer vanaf dan je toehoorders.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god nee, ik heb al moeite met een presentatie geven voor vijf man, laat staan gitaarspelen.
Aan die schroeven draaien naast die sticker heb ik niets aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
Typisch. Wat voor dropveter heb je daarvoor gebruikt.
Het enige dat een chick nodig heeft om te versieren is een snel reducerend aantal gesloten knopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Werkt het ook andersom? Kan een chick er ook mee versieren?
Vandaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien Pave morgen gaat roepen Kut TT, Kut OP, compenseer ik nu vast.
Nee, absoluut vanaf blijven, als je daar aan gaat draaien krijg je hem nooit meer zuiver zonder de gitaarboer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aan die schroeven draaien naast die sticker heb ik niets aan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige dat een chick nodig heeft om te versieren is een snel reducerend aantal gesloten knopen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:44 schreef Ygritte het volgende:
Shit ik nies over mijn tablet. Ff een dettol doekje pakken
precies niet over je heen laten lopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien Pave morgen gaat roepen Kut TT, Kut OP, compenseer ik nu vast.
Het is wel ernstig verroest inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap je hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
precies niet over je heen laten lopen![]()
Snap je? Lopen, pavement![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
precies niet over je heen laten lopen![]()
Snap je? Lopen, pavement![]()
O god, ik heb altijd een plectrum in mijn portemonneequote:
Ik vroeg me eigenlijk af of ze überhaupt nog konden draaien. Maar niet aankomen dus...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is wel ernstig verroest inderdaad.
Het moet wel vastgekoekt zitten, voor zover ik weet kan je die schroeven niet te vast draaien. Als je doordraait vallen ze er gewoon aan de onderkant uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is wel ernstig verroest inderdaad.
Als ik hem was zou ik er af blijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af of ze überhaupt nog konden draaien. Maar niet aankomen dus...![]()
Ik moest wel lachen toen hij Seven Nation Army begon te spelen op de bas. Dat is eigenlijk een gitaarnummer, Jack White heeft gewoon een Digitech Whammy twee octaven omlaag gedraaid op z'n gitaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, ik heb altijd een plectrum in mijn portemonnee![]()
En Liesje, wat heb ik je nu verteld over gitaristen en bassisten (zie einde van dit filmpje)
Niemand heeft ook gezegd dat je daar aan moest zitten ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het moet wel vastgekoekt zitten, voor zover ik weet kan je die schroeven niet te vast draaien. Als je doordraait vallen ze er gewoon aan de onderkant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |