Ik ben een meisjequote:
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeitequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je nou een wijf of een vent?
Oh. Ja maar waarom heb je hem gedumpt dan? Je wilt nog wel met hem uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn ex gedraagt zich als een zeikwijf gvd
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er loopt een, inmiddels zesdelige, reeks gevuld met allerlei mensen die maar wat graag een blauwtje oplopen.
Oh oke thx.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeite
Nee ik weeg minder dan mapima. Dat schreef ik. Ben 1m 67 en weeg 63 kilo. Maar ik vind mapima echt mooi en totaal niet dik uitzienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is dikker dan mapima dus bespaar jezelf de moeite
Oh jij bent een kloontje van haar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee ik weeg minder dan mapima. Dat schreef ik. Ben 1m 67 en weeg 63 kilo. Maar ik vind mapima echt mooi en totaal niet dik uitzien
Als ik zou weten hoe ik een foto van mezelf op FOK zou zetten, zou ik het doen, zodat je kon zien dat ik mapima niet benquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh jij bent een kloontje van haar.
http://tinypic.com/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe ik een foto van mezelf op FOK zou zetten, zou ik het doen, zodat je kon zien dat ik mapima niet ben
Hoewel sommige topics van haar wel hilarisch zijn, dus heel diep vanbinnen krik je mn ego een beetje op
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
Anti-klacht: FOK klaagbaak, mijn nieuwe hobby
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
Hier uploaden en de goede link hier tussen img-tags posten.
Mijn hobby ook!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.
Vakantie. Ik studeer, ben verwend dus werk niet. En mn vrienden werken, lebberen hun vriend af, of zijn op vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij moet vast leuke hobby's hebben gehad voordat je hier kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |