Helaas, ben echt geen kerel. Foto is niet van m'n zusje. Ben eigenlijk redelijk slim en gedraag me vaak niet zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:33 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kerels op fok! die zich als ( stereotype dom ) meisje voordoen
Ik zie geen foto.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Helaas, ben echt geen kerel. Foto is niet van m'n zusje. Ben eigenlijk redelijk slim en gedraag me vaak niet zo
quote:
watquote:
Die heb ik verwijderdquote:
Duh, dat komt door de filter die ik gebruikt heb. Die heet vintagequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
watmeisje? je lijkt wel 40 man
Ok +3 voor je reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Duh, dat komt door de filter die ik gebruikt heb. Die heet vintage
Jeejquote:
Je lijkt nog steeds 40 thoquote:
En dan te bedenken dat ik gelogen heb over mn leeftijd hier... Dankjequote:
Je liegt op internet????quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik gelogen heb over mn leeftijd hier... Dankje
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierquote:
ja dat snap ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierdat is interessant
Ja aan je hoofd herkennen ze je nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Anders herkennen mensen me, weet je. En ik wil toegang op alle sex-paginas hierdat is interessant
Waarom niet? Wat is dat voor onlogische redenatie. Het liedje "mann gegen mann" gaat over gays. De videoclip zegt alles. En het is niet echt anti-gay. Ze accepteren de LGBT community ook volledig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je kan niet gay zijn en ramstein leuk vinden
Dus TS ziet eruit als iemand van 40 en is ook nog een slet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Slet?!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Dus TS ziet eruit als iemand van 40 en is ook nog een slet.
eerste x dat je haprtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is dat voor onlogische redenatie. Het liedje "mann gegen mann" gaat over gays. De videoclip zegt alles. En het is niet echt anti-gay. Ze accepteren de LGBT community ook volledig.
Dat wil ik je ook wel leren. Of wil je langskomen om samen kpd te bekijken? :$quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Slet?!ik moet op die pagina's om een beetje research te doen. Beetje kijken hoe je bepaalde handelingen uitvoert. Gewoon leren, niks sletterigs aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |