WHAHAHAHAHAHAHAHAHAGAG DIE ONDERSTEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Mijn oprechte excusesquote:
Knappe man op de achtergrond <3quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Serieus? Ben nu al kkhard gekomen.
hehehquote:
Hahaha dat dacht ik dus ook. Normale mensen spreken zo'n man dan aan....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Vet lekkere boii daar op de achtergrond. Wat is z'n nummer?
Fucking triestquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik dus ook. Normale mensen spreken zo'n man dan aan....
Ik maak een selfie, terwijl ik nooit selfies maak![]()
![]()
Ik weet het, echt zielig.quote:
Die foto... Ik ken jouw! en jij mij ook....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet het, echt zielig.
Ik hoor toch op FOK! thuis
Wowowow dit is kutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Werkman het volgende:
[..]
Die foto... Ik ken jouw! en jij mij ook....[ afbeelding ]
Het is een kleine wereld inderdaad...
Ja, Kom jij wel eens in café de Harmonie in Nijmegen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowow dit is kutik ben ontdekt
Is dit een strikvraag?! Dat je gewoon stiekem een klasgenoot bent en me nu laat zweten..?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja, Kom jij wel eens in café de Harmonie in Nijmegen?
Gewoon een vraag..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?! Dat je gewoon stiekem een klasgenoot bent en me nu laat zweten..?
Je bent de desbetreffende exquote:
Nee hoor, ik stel hogere eisen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je bent de desbetreffende ex
Haha bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel hogere eisen.![]()
Maar als je daar nooit geweest bent ken ik je daar van, ik kom er namelijk ook nooit.
Kan best.. Fok is één van de drukst bezochte websites van Nederland.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha bedankt![]()
En in mn panische help-ben-ontdekt-als-FOK!ster-bui,
Rammsteinfan? Sowieso behoor het nu al Tot mijn favorite usersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Haha bedankt![]()
Ik kom er ook nooit. En in mn panische help-ben-ontdekt-als-FOK!ster-bui, zag ik dat je naar Rammstein luisterd.
Goedzo!!!
gastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Rammsteinfan? Sowieso behoor het nu al Tot mijn favorite users
je kan niet gay zijn en ramstein leuk vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben metalhead en draag bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |