SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Begrijpbaar, maar dit gaat Ajax gewoon winnen.![]()
Hij wilde een eigen kleedkamer huren en dat mocht niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou die Ajax al iets hebben laten weten of negeert die ons gewoon?![]()
Dat laatste zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou die Ajax al iets hebben laten weten of negeert die ons gewoon?![]()
Cocu is als Daley Blind. Het duurt een paar jaar, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.gebaseerd op zijn geweldige staat van dienst?
![]()
Cocu is best een goede coach, echt dom dat jullie dat niet zien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb gehoord dat PSV Manolev voor zondag terug wilde halen als aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Denk dat Cocu wel een verrassing in peto heeft. Blijf hem toch een tactisch zéér sterkte trainer vinden.![]()
Achteraf wel een goede zet om Locadia RW te zetten ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]gebaseerd op zijn geweldige staat van dienst?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achteraf wel een goede zet om Locadia RW te zetten ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geef toe; was jij er op gekomen om Locadia rechtsbuiten te zetten? Doet hij toch wel weer heel goed hoor.![]()
![]()
Locadia was niet zo'n ster in doelpunten maken.. dan moet je hem ergens anders neerzetten.
Denk dat ie volgend jaar als rechtsback speelt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Statement Ajax: 'Eto'o heeft nog een paar dagen bedenktijd nodig, de kans is 50/50, we verlengen de deadline'![]()
Inhoudelijk heel sterk, nu nog een grote jongen worden. Vorig seizoen was hij tragisch aan het schipperen, wilde bijvoorbeeld Zanka per sé inpassen - dat ging heel erg fout. Niet meer elke speler te vriend willen houden, dan is hij al een eind opgeschoten. Was ook een ontzettend slimme speler.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu is best een goede coach, echt dom dat jullie dat niet zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: