en dan heb je ook nog Ruttenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is eveneens een Fred die er niet veel van kan.
Het begon allemaal al met Fred Flinstone....daarna is het nooit meer goed gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog Rutten
die naam is verdoemd.
Fred Drebin is het broertje van, die mislukt is als stadswacht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het begon allemaal al met Fred Flinstone....daarna is het nooit meer goed gekomen.
Tijdens de Confederations Cup was hij wel aardig, maar op het WK was hij niet al te best, nee.quote:
en dan mag ik zeker mijn leven verspillen aan werken en hem onderhouden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef Pharkus het volgende:
Als hij werkeloos heeft dan heeft hij toch meer tijd om met jou door te brengen te ballen?
Als je zuinig leeft kan je met zijn vermogen wel een paar jaar vooruit toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en dan mag ik zeker mijn leven verspillen aan werken en hem onderhouden?
Meest verwerpelijke kuttaal ter wereldquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef RamboDirk het volgende:
fredddddjjjjjjjjjiiiii
foetjjjebollll
En Fred Grim. Wat een slechte keeper was dat zeg. Tevens zag die gast er een jaar of 80 ouder uit dan zijn daadwerkelijke leeftijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog Rutten
die naam is verdoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |