Ja mooie hoax waarin je gelooft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ze is een meisje, zo moeilijk is het dan niet.
In een café op de bar gaan staan en roepen 'wie wil er geneukt worden.'
Succes gegarandeerd.
Voor een jongen is het dan een stuk moeilijker.
ik heb ook 0 libidoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:59 schreef Rijssi het volgende:
FOK!ers hebben 0 libido, dus er klopt hier iets niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die denken dat TS ooit seks heeft gehad.
Als ze niet lelijk waren, waarom heb je ze zelf niet mee naar huis genomen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja mooie hoax waarin je gelooft.
Vrouwen scoren wel veel makkelijker dan mannen maar ik heb in mijn leven genoeg wingmen gespeeld voor vrouwen en nee ze waren echt niet lelijk.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef LookAtMe het volgende:
had je ook maar minder zin om te FOK!en
Wingman.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja mooie hoax waarin je gelooft.
Vrouwen scoren wel veel makkelijker dan mannen maar ik heb in mijn leven genoeg wingmen gespeeld voor vrouwen en nee ze waren echt niet lelijk.
Omdat ze het nog niet irritant genoeg vinden die mensen die posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
Waarom negeren we de topics van deze aandachtshoer eigenlijk niet gewoon massaal?
Maar 1x gedaan omdat ze uiteindelijk niks zelf had gescoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als ze niet lelijk waren, waarom heb je ze zelf niet mee naar huis genomen?
Sorry, maar ik geloof het niet zo.
Dit poste ik dus ook al in een topic van een sanasoufi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
Waarom negeren we de topics van deze aandachtshoer eigenlijk niet gewoon massaal?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je me nie t nog ff als laatste keer mij nog ff nueken
omdat we stiekem toch hopen dat ze bilpics gaat plaatsen of bikinipics.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |