FOK!forum / Klaagbaak / Hema klantenservice,
Spongebosswoensdag 20 augustus 2014 @ 13:18
Zonet gebeld waarom dan wel niet?

Ik had een canvas laten afdrukken maar net als ik klaar ben met bestelling plaatsen zie ik dat er een actie is voor 20% korting. Echter kan ik deze niet meer toevoegen etc, het enige mogelijk is bestelling annuleren en dan weer bestellen.

Dit zit mij wel dwars ze zouden mij toch die korting kunnen verrekenen afijn ik ben dom dat ik 20% korting niet pak, maar ik weet dat in supermarkten en winkels wanneer er een 2 halen actie 1 betalen is en iemand pakt er maar 1, heel veel winkels mensen hier op wijzen. Waarom zou het via internet niet anders zijn? Waarom voegen ze de code niet automatisch toe als ze 20% korting geven op alle afgedrukte canvassen ongeacht de maat.

En dit is nu net mijn klacht.... Dat ze dit niet gewoon doen, nee meneer u moet een code invoeren, wat blijkt ze kunnen de code niet meer achteraf invoeren en dus kan ik annuleren en weer een nieuwe bestellen ditmaal met code! Komt er nog eens bij dat als ze hem niet gelijk kunnen annuleren want de bestelling is nog niet binnen.

Man man man....
#ANONIEMwoensdag 20 augustus 2014 @ 13:20
Een canvas laten drukken bij de Hema :')
Ts is hier de faalhaas.
Spongebosswoensdag 20 augustus 2014 @ 13:21
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef TUFKAL het volgende:
Een canvas laten drukken bij de Hema :')
Ts is hier de faalhaas.
Zij hebben naar mijn mening de beste preview. En croppen de image als beste.
Copthornewoensdag 20 augustus 2014 @ 13:31
Ligt aan de processen van de HEMA. Daar kan de klantenservice verder weinig aan doen.
Bunnyfluffwoensdag 20 augustus 2014 @ 13:32
De canvassen worden niet in de HEMA zelf gespannen, maar komen van locatie. Soms zelfs van Fujifilms. Zonder korting op de order wordt daar de volle prijs opgeplakt en naar de HEMA gestuurd. Als ze bij de kassa de klant dan achteraf 20% korting geven mag het filiaal dat uit eigen budget betalen. Het wordt een administratief zooitje om dat terug te boeken bij elke aparte klant die dat vergeet.

Waarom ze niet alle canvassen standaard 20% korting geven tijdens een actie-periode heeft daar waarschijnlijk ook mee te maken. Het is in ieder geval niet de schuld van de KS.
Spongebosswoensdag 20 augustus 2014 @ 13:33
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef Bunnyfluff het volgende:
De canvassen worden niet in de HEMA zelf gespannen, maar komen van locatie. Soms zelfs van Fujifilms. Zonder korting op de order wordt daar de volle prijs opgeplakt en naar de HEMA gestuurd. Als ze bij de kassa de klant dan achteraf 20% korting geven mag het filiaal dat uit eigen budget betalen. Het wordt een administratief zooitje om dat terug te boeken bij elke aparte klant die dat vergeet.

Waarom ze niet alle canvassen standaard 20% korting geven tijdens een actie-periode heeft daar waarschijnlijk ook mee te maken. Het is in ieder geval niet de schuld van de KS.
Wel dat ze niet per direct kunnen cancelen.
Bunnyfluffwoensdag 20 augustus 2014 @ 13:40
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wel dat ze niet per direct kunnen cancelen.
Bestel jij nou maar gewoon nog een keer die canvas, wel met korting dit keer. Je hoeft niet vooruit te betalen, dus behalve een kleine vertraging is er eigenlijk helemaal geen probleem. :)
Spongebosswoensdag 20 augustus 2014 @ 13:43
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef Bunnyfluff het volgende:

[..]

Bestel jij nou maar gewoon nog een keer die canvas, wel met korting dit keer. Je hoeft niet vooruit te betalen, dus behalve een kleine vertraging is er eigenlijk helemaal geen probleem. :)
Wat als die andere niet te annuleren is? :')
2NutZwoensdag 20 augustus 2014 @ 13:51
Dit vangen ze niet af omdat er nog genoeg idioten zoals jij zijn, TS. Daar maken ze graag gebruik van.