Hij is grappig ... up to datequote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:50 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je uitspraak geleend heb voor de TT.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
Het is ook een wijze les voor een ieder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, waarschijnlijk had ik 1 post later hetzelfde gedaan.
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Ik heb er nog 1 hangen:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegeltjes van gaan maken maar wie wil die dingen nog?
Met zijn allen op facebook dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tegeltjes? Dat is soooooo ..........................
Kijk, dat zijn de echte.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 hangen:
Grote huizen, weinig land.
Dikke koppen en een klein verstand.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen op facebook dan?
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?quote:
Gebruik het ook zelden of nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom een mail of wanneer op avontuur een website niet voldoende is?
Blijkbaar wil tegenwoordig iedereen zijn totaal oninteressante shit toch delen?
Het gaat allemaal aan me voorbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow dat, jah ik heb een scroll dingus op mijn muis zitten.
De overbodige shit wat iemand gaat eten of zo scroll ik in razend tempo voorbij.
Meestal krijg ik braakneigingen bij wat er klaargemaakt is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan me voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |