abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143621173
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Compote is dat of was het al opgemerkt?
humor is dat, of was dat al opgemerkt?
pi_143621218
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:26 schreef Moass het volgende:

[..]

humor is dat, of was dat al opgemerkt?
Nee nog niet, elkaar in de haren vliegen is populairder, -O-
pi_143622512
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je gelooft niet in Joods goud onder de WTC's maar je gelooft wel in een of andere ziekte die verzonnen is voor mensen die door hun slechte dieet moeite hebben met poepen?
Whut? Ik eet gezonder dan de gemiddelde West-Europeaan, doch zonder een freak hierin te zijn. Ik heb twee à drie jaar geleden een serieuze mentale tik gehad, waarna die darmklachten kreeg. Mijn huisarts dacht meteen ibs dus, maar toch een aantal onderzoeken, diëten en medicatie uitgeprobeerd om uitsluitsel te bieden. Medicatie was zowel regulier als "alternatief"... Tevergeefs, mijn darm leidt/lijdt z'n eigen leven...

Ik heb geen boodschap aan een parasiterende huisgenoot die vanaf bij het ontbijt begint te drammen dat je ontbijtgranen vol troep zitten waarvan ik kanker krijg en al helemaal niet van ibs zal genezen, die met de gemeenschappelijk pot ingrediënten om zuurdesembrood te bakken, eigen yoghurt te kweken; een een kilo bio-citroenen, bakpulver en roomboter haalt, van al de rest in de supermarkt krijg je kanker. Ze zijn ons langzaam aan het vermoorden.
Begon hij op den duur dat ik mee in dat complot zal, omdat ik groenten, 'n bruin gesneden, en olijfolie als braadstof koop...

Ik had ook nog zo'n knotse collega die iedereen begon te mijden na verloop van tijd. Zij was misschien net iets te dom voor een aantal theorieën, maar type zelfverklaard spiritueel met alles erop en eraan (lange ritselende rokken, tarotkaarten, horoscopen, naar India reizen...)

In Zweden ook zo'n op't eerste zicht aardige dame gekend uit Nederland, tot ze me toevoegde op facebook. Niets anders dan shit over chemtrails en hoe cannabis kanker geneest, meetings van wereldleiders die zich te goed doen aan baby's.

Nu gooi ik me op een .nl-forum vast voor de leeuwen, maar de meesten onder zulke mafketels waren grotendeels Nederlanders. In tegenstelling tot in België, bieden jullie meer platform aan andere overtuigingen; islamitische omroep, meer erkende godsdiensten, etc... Iedere ziekte of trauma heeft zo zijn zelfhulpgroep met stevige basis. Misschien krijgen zulke mafketels ook meer zendtijd?
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143622555
Ik denk dat je een gave hebt om verkeerde vrienden te vinden..
pi_143622658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Whut? Ik eet gezonder dan de gemiddelde West-Europeaan, doch zonder een freak hierin te zijn. Ik heb twee à drie jaar geleden een serieuze mentale tik gehad, waarna die darmklachten kreeg. Mijn huisarts dacht meteen ibs dus, maar toch een aantal onderzoeken, diëten en medicatie uitgeprobeerd om uitsluitsel te bieden. Medicatie was zowel regulier als "alternatief"... Tevergeefs, mijn darm leidt/lijdt z'n eigen leven...

Ik heb geen boodschap aan een parasiterende huisgenoot die vanaf bij het ontbijt begint te drammen dat je ontbijtgranen vol troep zitten waarvan ik kanker krijg en al helemaal niet van ibs zal genezen, die met de gemeenschappelijk pot ingrediënten om zuurdesembrood te bakken, eigen yoghurt te kweken; een een kilo bio-citroenen, bakpulver en roomboter haalt, van al de rest in de supermarkt krijg je kanker. Ze zijn ons langzaam aan het vermoorden.
Begon hij op den duur dat ik mee in dat complot zal, omdat ik groenten, 'n bruin gesneden, en olijfolie als braadstof koop...

Ik had ook nog zo'n knotse collega die iedereen begon te mijden na verloop van tijd. Zij was misschien net iets te dom voor een aantal theorieën, maar type zelfverklaard spiritueel met alles erop en eraan (lange ritselende rokken, tarotkaarten, horoscopen, naar India reizen...)

In Zweden ook zo'n op't eerste zicht aardige dame gekend uit Nederland, tot ze me toevoegde op facebook. Niets anders dan shit over chemtrails en hoe cannabis kanker geneest, meetings van wereldleiders die zich te goed doen aan baby's.

Nu gooi ik me op een .nl-forum vast voor de leeuwen, maar de meesten onder zulke mafketels waren grotendeels Nederlanders. In tegenstelling tot in België, bieden jullie meer platform aan andere overtuigingen; islamitische omroep, meer erkende godsdiensten, etc... Iedere ziekte of trauma heeft zo zijn zelfhulpgroep met stevige basis. Misschien krijgen zulke mafketels ook meer zendtijd?
Ik weet niet, het klinkt toch een beetje als iets wat je jezelf aangepraat hebt omdat je gewoon slechte dingen wilt eten.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:32:15 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143622681
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Whehehehehe, je zou er bijna iets van gaan denken, toch wel ironisch dan complottisten jou uitkiezen om mass-stalking op uit te voeren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143622690
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Whehehehehe, je zou er bijna iets van gaan denken, toch wel ironisch dan complottisten jou uitkiezen om mass-stalking op uit te voeren.
Soort zoekt soort denk ik dan altijd maar.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:28 #58
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143622710
FOK! is een complot om mensen op hun zolderkamer te houden..
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143622724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Starm het volgende:
Yvonne vangt van iedere user het PGB budget buiten de boeken om :( .
pi_143622788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Starm het volgende:
Daar zit wat in maar wat moet ik nu zonder?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 11:37:24 #61
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143622805
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar zit wat in maar wat moet ik nu zonder?
Geen idee, een wereld zonder FOK! moet vreselijk zijn ;(
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143622845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:37 schreef Starm het volgende:

[..]

Geen idee, een wereld zonder FOK! moet vreselijk zijn ;(
Ik ken nog een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet.
pi_143622850
Toevallig is Yvonne gewoon Charlene de Carvalho-Heineken
pi_143622875
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/noch
pi_143622942
quote:
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik, de spelling van het woord was volkomen correct in mijn zin.
pi_143623025
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal geloof ik, de spelling van het woord was volkomen correct in mijn zin.
Oh, dan begrijp ik gewoon helemaal niks van je zin.
pi_143623122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Oh, dan begrijp ik gewoon helemaal niks van je zin.
Ok , ik doe een poging om het uit te leggen. Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.
Daarna weer wel en daarom heb ik nog meegemaakt zonder.
pi_143623140
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ok , ik doe een poging om het uit te leggen. Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.
Ah zo. Bedankt.
pi_143623199
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ah zo. Bedankt.
Mooi zo. ben altijd blij wanneer dingen duidelijk zijn.
pi_143623283
quote:
7s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik weet niet, het klinkt toch een beetje als iets wat je jezelf aangepraat hebt omdat je gewoon slechte dingen wilt eten.
Ben jij een van hen?? :O
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143623443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:56 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ben jij een van hen?? :O
Ik kijk wanneer je slaapt, eet, vrijt. Ik kijk hoe je leeft, hoe je loopt, wat je doet. Ik hoor wat je zegt, wat je denkt, wat je wilt. Ik voel wat je voelt, ik ruik wat je ruikt, ik proef wat je proeft.
pi_143623670
quote:
11s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

quote:
Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.
Zelfs als ik mijn best doe kan ik dat niet uit die eerste zin halen.

Ik vermoed dat je zoiets wilde schrijven als: "Ik ken nog een wereld waarin internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet bestonden".

Of "Ik ken nog een wereld zonder internet of mobiele telefoon" kan ook.

Maar "een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet" is echt helemaal niks.
pi_143623712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef tijnhet het volgende:

[..]

[..]

Ik vermoed dat je zoiets wilde schrijven als: "Ik ken nog een wereld waarin internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet bestonden".

Maar "een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet" is echt helemaal niks.
Ik doe het wat korter sorry.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 12:11:44 ]
pi_143623713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef tijnhet het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad mobiele telefoons zijn behoorlijk oud.
pi_143623809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat je een gave hebt om verkeerde vrienden te vinden..
Oh ja!! En heel simpel te verklaren... Mensen niet behandelen zoals je zelf niet wil behandeld worden. Zelf ben ik eerder introvert en behoor ik niet tot Eenheidsworst der Vlaamsche Vrouwen. Mensen met hun negatieve eerste indrukken en instant afkeuringen ook altijd. Ik ben zo niet en wil het principieel niet zijn naar mensen die een tikkeltje anders zijn. Echter heb ik ervaren dat ik best wat minder verdraagzaamheid aan de dag leg. Sommige mensen verdienen gewoon geen kans, uit eigenbehoud.

Idd zoals hier door anderen neergepend, dat soort is exponentieel parasiet. Ik zag gisteren op facebook een mens die al jaren met de gezondheid sukkelt (naar voor haar wel) zich ook bekeren tot die cannabistheorieën; beweert dat nu nodig te hebben om te genezen, maar het wordt door de gemene staat de zieke bevolking ontzegd. |:(
Die bekeerlinge eraf gegooid, maar het triggerde wel om dit topic te starten... Jezus, gewoon vanwaar komt dit?? Uiteraard loopt er een heleboel mis in de wereld, en zo'n chronische ziekte is alles behalve leuk, radeloosheid alom bij tig mensen in deze tijden... maar zijn die nu echt zo dom???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')