humor is dat, of was dat al opgemerkt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Compote is dat of was het al opgemerkt?
Nee nog niet, elkaar in de haren vliegen is populairder,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:26 schreef Moass het volgende:
[..]
humor is dat, of was dat al opgemerkt?
Whut? Ik eet gezonder dan de gemiddelde West-Europeaan, doch zonder een freak hierin te zijn. Ik heb twee à drie jaar geleden een serieuze mentale tik gehad, waarna die darmklachten kreeg. Mijn huisarts dacht meteen ibs dus, maar toch een aantal onderzoeken, diëten en medicatie uitgeprobeerd om uitsluitsel te bieden. Medicatie was zowel regulier als "alternatief"... Tevergeefs, mijn darm leidt/lijdt z'n eigen leven...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je gelooft niet in Joods goud onder de WTC's maar je gelooft wel in een of andere ziekte die verzonnen is voor mensen die door hun slechte dieet moeite hebben met poepen?
Ik weet niet, het klinkt toch een beetje als iets wat je jezelf aangepraat hebt omdat je gewoon slechte dingen wilt eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Whut? Ik eet gezonder dan de gemiddelde West-Europeaan, doch zonder een freak hierin te zijn. Ik heb twee à drie jaar geleden een serieuze mentale tik gehad, waarna die darmklachten kreeg. Mijn huisarts dacht meteen ibs dus, maar toch een aantal onderzoeken, diëten en medicatie uitgeprobeerd om uitsluitsel te bieden. Medicatie was zowel regulier als "alternatief"... Tevergeefs, mijn darm leidt/lijdt z'n eigen leven...
Ik heb geen boodschap aan een parasiterende huisgenoot die vanaf bij het ontbijt begint te drammen dat je ontbijtgranen vol troep zitten waarvan ik kanker krijg en al helemaal niet van ibs zal genezen, die met de gemeenschappelijk pot ingrediënten om zuurdesembrood te bakken, eigen yoghurt te kweken; een een kilo bio-citroenen, bakpulver en roomboter haalt, van al de rest in de supermarkt krijg je kanker. Ze zijn ons langzaam aan het vermoorden.
Begon hij op den duur dat ik mee in dat complot zal, omdat ik groenten, 'n bruin gesneden, en olijfolie als braadstof koop...
Ik had ook nog zo'n knotse collega die iedereen begon te mijden na verloop van tijd. Zij was misschien net iets te dom voor een aantal theorieën, maar type zelfverklaard spiritueel met alles erop en eraan (lange ritselende rokken, tarotkaarten, horoscopen, naar India reizen...)
In Zweden ook zo'n op't eerste zicht aardige dame gekend uit Nederland, tot ze me toevoegde op facebook. Niets anders dan shit over chemtrails en hoe cannabis kanker geneest, meetings van wereldleiders die zich te goed doen aan baby's.
Nu gooi ik me op een .nl-forum vast voor de leeuwen, maar de meesten onder zulke mafketels waren grotendeels Nederlanders. In tegenstelling tot in België, bieden jullie meer platform aan andere overtuigingen; islamitische omroep, meer erkende godsdiensten, etc... Iedere ziekte of trauma heeft zo zijn zelfhulpgroep met stevige basis. Misschien krijgen zulke mafketels ook meer zendtijd?
Whehehehehe, je zou er bijna iets van gaan denken, toch wel ironisch dan complottisten jou uitkiezen om mass-stalking op uit te voeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Whut? Ik eet gezonder dan de gemiddelde West-Europeaan, doch zonder een freak hierin te zijn. Ik heb twee à drie jaar geleden een serieuze mentale tik gehad, waarna die darmklachten kreeg. Mijn huisarts dacht meteen ibs dus, maar toch een aantal onderzoeken, diëten en medicatie uitgeprobeerd om uitsluitsel te bieden. Medicatie was zowel regulier als "alternatief"... Tevergeefs, mijn darm leidt/lijdt z'n eigen leven...
Ik heb geen boodschap aan een parasiterende huisgenoot die vanaf bij het ontbijt begint te drammen dat je ontbijtgranen vol troep zitten waarvan ik kanker krijg en al helemaal niet van ibs zal genezen, die met de gemeenschappelijk pot ingrediënten om zuurdesembrood te bakken, eigen yoghurt te kweken; een een kilo bio-citroenen, bakpulver en roomboter haalt, van al de rest in de supermarkt krijg je kanker. Ze zijn ons langzaam aan het vermoorden.
Begon hij op den duur dat ik mee in dat complot zal, omdat ik groenten, 'n bruin gesneden, en olijfolie als braadstof koop...
Ik had ook nog zo'n knotse collega die iedereen begon te mijden na verloop van tijd. Zij was misschien net iets te dom voor een aantal theorieën, maar type zelfverklaard spiritueel met alles erop en eraan (lange ritselende rokken, tarotkaarten, horoscopen, naar India reizen...)
In Zweden ook zo'n op't eerste zicht aardige dame gekend uit Nederland, tot ze me toevoegde op facebook. Niets anders dan shit over chemtrails en hoe cannabis kanker geneest, meetings van wereldleiders die zich te goed doen aan baby's.
Nu gooi ik me op een .nl-forum vast voor de leeuwen, maar de meesten onder zulke mafketels waren grotendeels Nederlanders. In tegenstelling tot in België, bieden jullie meer platform aan andere overtuigingen; islamitische omroep, meer erkende godsdiensten, etc... Iedere ziekte of trauma heeft zo zijn zelfhulpgroep met stevige basis. Misschien krijgen zulke mafketels ook meer zendtijd?
Soort zoekt soort denk ik dan altijd maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehehehe, je zou er bijna iets van gaan denken, toch wel ironisch dan complottisten jou uitkiezen om mass-stalking op uit te voeren.
Yvonne vangt van iedere user het PGB budget buiten de boeken omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Starm het volgende:
FOK! is een complot om mensen op hun zolderkamer te houden..
Daar zit wat in maar wat moet ik nu zonder?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:33 schreef Starm het volgende:
FOK! is een complot om mensen op hun zolderkamer te houden..
Geen idee, een wereld zonder FOK! moet vreselijk zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zit wat in maar wat moet ik nu zonder?
Ik ken nog een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Geen idee, een wereld zonder FOK! moet vreselijk zijn
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/nochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken nog een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet.
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik, de spelling van het woord was volkomen correct in mijn zin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/noch
Oh, dan begrijp ik gewoon helemaal niks van je zin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik, de spelling van het woord was volkomen correct in mijn zin.
Ok , ik doe een poging om het uit te leggen. Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dan begrijp ik gewoon helemaal niks van je zin.
Ah zo. Bedankt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok , ik doe een poging om het uit te leggen. Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.
Daarna weer wel en daarom heb ik nog meegemaakt zonder.
Ben jij een van hen??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klinkt toch een beetje als iets wat je jezelf aangepraat hebt omdat je gewoon slechte dingen wilt eten.
Ik kijk wanneer je slaapt, eet, vrijt. Ik kijk hoe je leeft, hoe je loopt, wat je doet. Ik hoor wat je zegt, wat je denkt, wat je wilt. Ik voel wat je voelt, ik ruik wat je ruikt, ik proef wat je proeft.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ken nog een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet.
Zelfs als ik mijn best doe kan ik dat niet uit die eerste zin halen.quote:Er was ook een wereld zonder die dingen en dat heb ik ook meegemaakt.
Daarna weer wel en daarom heb ik nog meegemaakt zonder.
Ik doe het wat korter sorry.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef tijnhet het volgende:
[..]
[..]
Zelfs als ik mijn best doe kan ik dat niet uit die eerste zin halen.
Ik vermoed dat je zoiets wilde schrijven als: "Ik ken nog een wereld waarin internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet bestonden".
Of "Ik ken nog een wereld zonder internet of mobiele telefoon" kan ook.
Maar "een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet" is echt helemaal niks.
Inderdaad mobiele telefoons zijn behoorlijk oud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:09 schreef tijnhet het volgende:
[..]
[..]
Zelfs als ik mijn best doe kan ik dat niet uit die eerste zin halen.
Ik vermoed dat je zoiets wilde schrijven als: "Ik ken nog een wereld waarin internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet bestonden".
Of "Ik ken nog een wereld zonder internet of mobiele telefoon" kan ook.
Maar "een wereld zonder internet en zelfs een mobiele telefoon nog niet" is echt helemaal niks.
Oh ja!! En heel simpel te verklaren... Mensen niet behandelen zoals je zelf niet wil behandeld worden. Zelf ben ik eerder introvert en behoor ik niet tot Eenheidsworst der Vlaamsche Vrouwen. Mensen met hun negatieve eerste indrukken en instant afkeuringen ook altijd. Ik ben zo niet en wil het principieel niet zijn naar mensen die een tikkeltje anders zijn. Echter heb ik ervaren dat ik best wat minder verdraagzaamheid aan de dag leg. Sommige mensen verdienen gewoon geen kans, uit eigenbehoud.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat je een gave hebt om verkeerde vrienden te vinden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |