Blijkbaar vandaag de dag ook hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Paardlants het volgende:
Vroeger kon je gewoon nog lekker chill roken in de trein
ja alles kan als je wilt/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Blijkbaar vandaag de dag ook hoor
D'r zitten tegenwoordig alleen geen asbakken meer in de trein.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Als er asbakken in je coupé zitten mag je toch gewoon roken? Die stoelen zetten ze ook niet neer omdat je moet staan immers.
Oh, ik ga nooit met de trein.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
D'r zitten tegenwoordig alleen geen asbakken meer in de trein.
Wow, nee gewoon nee, dat moet juist verboden worden. Van mij mogen ze best een mandarijn eten, maar denk aan je medepassagiers en doe het in de WC ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef 690nm het volgende:
[..]
Oei, dat vind ik altijd zo lekker ruiken. Van mij mogen alle passagiers van bus, trein, metro mandarijntjes eten. <3
Heel soms, als ik alle moed verzameld heb, dan verlaat ik weleens mijn zolderkamertje en dan wil ik nog wel eens met de trein gaan, zodoende was ik erachter gekomen dat er geen asbakken meer in de treinen zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik ga nooit met de trein.
Hebben ze in het Nedersaksische Nederland nog asbakjes in de trein?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Als er asbakken in je coupé zitten mag je toch gewoon roken? Die stoelen zetten ze ook niet neer omdat je moet staan immers.
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:
[..]
Hebben ze in het Nedersaksische Nederland nog asbakjes in de trein?
Leeg blikje is al voldoendequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ach, je kunt er altijd zelf eentje meenemen.
Ben niet zo'n pauper die met bier in het ov gaat zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Ruif het volgende:
[..]
Blikje bier, waarvan je de helft hebt uitgekotst, neem ik aan?
Jammer, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben niet zo'n pauper die met bier in het ov gaat zitten
Jij kan t doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
Jammer, het had zo mooi kunnen zijn
Jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die roken
Mensen die friet eten in de trein
Frietlucht in de trein
Bellende mensen in de trein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |