50 centquote:
Sorry bro, 50 cent blijft het meestquote:
Daarom deze pf, ik heb AMD, wat tevens ideaal is want de pc verwarmt nu gelijk mijn hele kamer!quote:
leg me uit waarom man..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry bro, 50 cent blijft het meest-waardig.
Omdat slechte rap.quote:
ik heb zelf ook intelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Daarom deze pf, ik heb AMD, wat tevens ideaal is want de pc verwarmt nu gelijk mijn hele kamer!
Isaac Cuenca komt in de buurt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry bro, 50 cent blijft het meest-waardig.
Waarom word jij niet gewoon KLB-mod?quote:
Big Room House Musicquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Isaac Cuenca komt in de buurt.
Intel dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb zelf ook intel
maar als ik moet kiezen tussen intel en 50 cent, dan weet ik al waar ik moet zijn
Ik denk dat ik niet echt een goede mod voor KLB zou zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom word jij niet gewoon KLB-mod?
doe ik niet, maar toen ik dit account aanmaakte had die veel potentiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom adoreer je zo'n slechte speler?
Jij was mod van PUB toch? Dan moet je wel iets gewend zijn op zich.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet echt een goede mod voor KLB zou zijn
Ja maar PUB en JNGquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij was mod van PUB toch? Dan moet je wel iets gewend zijn op zich.
Tering dat zal wel lekker staan op je cvquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar PUB en JNG
Ik vind KLB een en al bagger eigenlijk
Doe maar niet, posten uit naam van een gebande mag niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
deadprez ik moet iets aan je melden van ene jantjevertongehn
Dat is ook wel zo idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar PUB en JNG
Ik vind KLB een en al bagger eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |