Maar jij bent sowieso een waardeloze gozer dus ik snap Tassendief welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mijn eerste FOK!mattie was tassendief, en die heeft een zwaard zojuist in me rug gestoken om deadprez te pijpen
kun je nagaan
Kan niet. Ik heb gehoord dat je impotent bent. Hoax dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ruik ff in je moeders mond, dat is mijn sperma
Jaja stop nou maar met likken, hoer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso een waardeloze gozer dus ik snap Tassendief wel
Alsof als je impotent bent geen sperma, jij bent dus ook nog eens kkdomquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan niet. Ik heb gehoord dat je impotent bent. Hoax dus.
Liever dom dan een impotente homo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Alsof als je impotent bent geen sperma, jij bent dus ook nog eens kkdom
wat jammer dat jij ze beide bent danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Liever dom dan een impotente homo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat jammer dat jij ze beide bent dan
flikker op met je kutmuziek, faggotquote:
sukkel wat bezielt je iedereen vindt je beetje debieltjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op met je kutmuziek, faggot
Sjapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jaja stop nou maar met likken, hoer.
In de nachtbagger moet je er tegen kunnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef tailfox het volgende:
We zijn weer aardig naar elkaar.
De Fok! Liefde
Jammer voor jou dat je er naast zit. Had je wel gewild huh?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat jammer dat jij ze beide bent dan
kk hond je bent mijn steun kwijtgeraak tiigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
sukkel wat bezielt je iedereen vindt je beetje debieltje
ik neukte jemoeder afgelpen nacht en die vroeg mij:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat je er naast zit. Had je wel gewild huh?
Dat wil jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kk hond je bent mijn steun kwijtgeraak tiig
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik neukte jemoeder afgelpen nacht en die vroeg mij:
of ik jou wou het huis uitzetten
Leer anders eerst even grammatica.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd overquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |