zitten geen smileys inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond dit een beetje een nikonloverpost
[..]
de post is verder wel net zo gay als nikonloverquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
de post is verder wel net zo gay als nikonlover
Je bent zelf zo gay als nikonlover.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
de post is verder wel net zo gay als nikonlover
ahahah ;Dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bent zelf zo gay als nikonlover.
Denken dat ik een kontenlikker ben van deadprezquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop hem te likken, anuszwiebertje,
je stemde anders wel op hem, kontenlikkertquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Denken dat ik een kontenlikker ben van deadprez
ja, hij snapt alleen niet dat deadprez niet mod gaat wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja echt hè.. deadprez zegt wat.. 10 seconden wachten en BozeHaas gaat quoten
Jij wilt 'm voor jezelf huh? Viesnek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop hem te likken, anuszwiebertje,
nee ik heb je moeder alquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij wilt 'm voor jezelf huh? Viesnek.
mijn eerste FOK!mattie was tassendief, en die heeft een zwaard zojuist in me rug gestoken om deadprez te pijpenquote:
ruik ff in je moeders mond, dat is mijn spermaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dacht het niet. En ook niet m'n zus. Ben jij toch veel te homo voor.
eindelijk iemand die LVO ook waardeerde.quote:
Nikonloverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja echt hè.. deadprez zegt wat.. 10 seconden wachten en BozeHaas gaat quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |