Onder het communisme heeft iedereen het eeuwige leven ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
communisne is beter dan democratie
door democratie gaan mensen dood
Noem eens een communistisch land waar de mensen hwt goed hebben ?quote:door communisme voelt iederee zich thuis
http://reason.com/blog/20(...)-94m-in-20th-centuryquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
communisne is beter dan democratie
door democratie gaan mensen dood
door communisme voelt iederee zich thuis
Ik vind het helemaal geen verkeerd streven om de kloof tussen arm en rijk zo klein mogelijk te houden. Ik vind het ook geen verkeerd streven dat niemand op straat hoeft te leven of honger te lijden. Daar sta ik graag wat voor af.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:16 schreef hoerezooi het volgende:
in nederland houd je met 70% van alle banen net zoveel geld over. iedereen is dus net zo rijk. met dank aan de belastingen voor veel verdieners en enorme toeslagen voor laag verdieners. Onder de streep even veel. Werken loont niet in nederland
noem eens een nadeel van het communisme?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Onder het communisme heeft iedereen het eeuwige leven ?
[..]
Noem eens een communistisch land waar de mensen hwt goed hebben ?
Erg vatbaar voor corruptie. Daarbij, ontduiking bewijslast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
noem eens een nadeel van het communisme?
Super mooi om te zien inderdaad, hoe die mieren alles regelen. Ze kennen overigens wel hiërarchieën.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
Ik zag vandaag een documentaire over mieren en vroeg me hetzelfde af.
Waarom zouden lelijke mensen niet met elkaar neuken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Karig_Hutje het volgende:
Aan seksruil doen, dan hongeren de lelijke mensen snel uit en blijven we over in een wereld vol knappe mensen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag vandaag een documentaire over neushoorns en vroeg me hetzelfde af.
Dan krijg je weer lelijke mensen ghetto`squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zouden lelijke mensen niet met elkaar neuken?
Het is een systeem dat is gebaseerd op de bereidheid van de machthebbers om het beste voor het hele land te doen, en de bereidheid van de rest om hun werk goed te doen zonder dat het iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oe! zo zijn natuurlijk die orcs ontstaan in " the time machine"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zouden lelijke mensen niet met elkaar neuken?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Oe! zo zijn natuurlijk die orcs ontstaan in " the time machine"
ik werk voor mijn geld, dus doe ik met mijn geld wat ik wil. Best simpel toch? Al vind ik wel dat bijvoorbeeld belasting of boetes in relatie moet zijn met je inkomen. Een snelheidsboete is voor een kleinverdiener een behoorlijke smak geld,terwijl iemand met een loon van 12.000 per maand er zijn vinger niet voor omdraait. Als het doel van een boete is om de frequentie van bepaald gedrag te doen afnemen, falen ze daar jammerlijk bij want het is te zwaar voor de laagverdiener terwijl het de grootverdiener absoluut niet straft. Zo ook voor belastingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen verkeerd streven om de kloof tussen arm en rijk zo klein mogelijk te houden. Ik vind het ook geen verkeerd streven dat niemand op straat hoeft te leven of honger te lijden. Daar sta ik graag wat voor af.
Mensen die vreselijk veel geld verdienen weten van gekkigheid niet wat ze ermee aan moeten. Kopen bijv. 5 auto's. Wel, wat moet je daarmee? Terwijl de onderlaag in ghetto's woont, geen zorg kan betalen. Zoals in de VS bijv. Helemaal niet verkeerd om die (en in Nederland kun je ook wel degelijk rijk worden) mensen extra te laten betalen, zodat iedereen kan genieten van een enigszins goed leven.
Dit doen ze in Zwitserland. Ik meen me een artikel te herinneren waar een rijke vent een boete van ruim 7 ton boven het hoofd hing.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik werk voor mijn geld, dus doe ik met mijn geld wat ik wil. Best simpel toch? Al vind ik wel dat bijvoorbeeld belasting of boetes in relatie moet zijn met je inkomen. Een snelheidsboete is voor een kleinverdiener een behoorlijke smak geld,terwijl iemand met een loon van 12.000 per maand er zijn vinger niet voor omdraait. Als het doel van een boete is om de frequentie van bepaald gedrag te doen afnemen, falen ze daar jammerlijk bij want het is te zwaar voor de laagverdiener terwijl het de grootverdiener absoluut niet straft. Zo ook voor belastingen.
Ik geloof dat Finland een systeem heeft waar de boete berekend is over je inkomen, ik zeg hier ook invoeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik werk voor mijn geld, dus doe ik met mijn geld wat ik wil. Best simpel toch? Al vind ik wel dat bijvoorbeeld belasting of boetes in relatie moet zijn met je inkomen. Een snelheidsboete is voor een kleinverdiener een behoorlijke smak geld,terwijl iemand met een loon van 12.000 per maand er zijn vinger niet voor omdraait. Als het doel van een boete is om de frequentie van bepaald gedrag te doen afnemen, falen ze daar jammerlijk bij want het is te zwaar voor de laagverdiener terwijl het de grootverdiener absoluut niet straft. Zo ook voor belastingen.
Er zullen nog weinigen zijn die zullen gaan studeren, als ze net zo veel kunnen verdienen door niks te doen of vuilnis man te spelen. het Demotiveerd flink als jij met een 8 jarige studie en een werk week van 50 uur net zo veel verdiend als je buurman die 12 uur in de week aan het vakken vullen is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee dat zou iedereen moeten doen, jij anusblaffende anusblaffer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef blek het volgende:
TS; gemiddeld verdient een wereldbewoner 1 dollar per dag. als jij nou alles wat je meer verdient weggeeft aan de minderbedeelden en je mede communisten doen hetzelfde praten we verder. Hypocriete hondenlul.
ok dan gaan we voor:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het is een systeem dat is gebaseerd op de bereidheid van de machthebbers om het beste voor het hele land te doen, en de bereidheid van de rest om hun werk goed te doen zonder dat het iets uitmaakt.
In Rusland liet Lenin zien wat een goede leider was, en Stalin welke macht het systeem je geeft als je alleen maar aan jezelf denkt; en zodra er een tiran in het systeem is, krijgt een goedwillende nooit meer de kans.
En de effecten van het communisme op de werkvloer leidden uiteindelijk tot de ineenstorting van het systeem.
Vertel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok dan gaan we voor:
post-modernisme-communisme
hoe klinkt dit in de oren?
hier heb je wel gelijk mee eigenlijk, maar daarom ook het post-modernisme-communismequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:07 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Er zullen nog weinigen zijn die zullen gaan studeren, als ze net zo veel kunnen verdienen door niks te doen of vuilnis man te spelen. het Demotiveerd flink als jij met een 8 jarige studie en een werk week van 50 uur net zo veel verdiend als je buurman die 12 uur in de week aan het vakken vullen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |