Flauw, ga je het nu bij mij proberen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:21 schreef Joezi het volgende:
Je ziet wel weer bij wie ie in de smaak valt
Verklap nou niet dat het een grap was! Dat maakt het allemaal nog zwaarder voor onze Jianquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was bijna in jouw grap getrapt
Tot ik die poll zag![]()
Heb wel gestemd.
maar open geen nieuwe
Ah, niks bijzonders, hij was aan het dreinen en je kent Cc. ..... en nu gloeien z'n billetjes gewoon nog wat na, meer nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik naar dat billenkoek topic.blijkt dat ik naar een cos moet, ja dat is te veel zoekwerk
Hij haalt nu uit naar alles wat voorbij komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flauw, ga je het nu bij mij proberen.
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij haalt nu uit naar alles wat voorbij komt
Ja maar ik ben toch wel een heel slecht voorbeeld om het bij te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom plaag ik je ook niet zoveelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben toch wel een heel slecht voorbeeld om het bij te doen.
Ik ben een mietje, een makkelijke prooi.
Ik heb inderdaad niet alles gevolgd en over het stukje incest ben ik het met jou eens Joezi.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindt
Ha ha ha ha, hou toch op lutser, met je tere, brandende billetjes, she owend you, klaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geef het linkje nou maar even. Eens kijken of ze incest ook zo stoer vindt
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevondenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens nuttig voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevonden
O ja zeg en wat voor verschrikkelijks heeft ze dan gezegd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet alles gevolgd en over het stukje incest ben ik het met jou eens Joezi.
En voor de rest heb ik geen mening, ik lees alleen maar en geef af en toe commentaar, zoals de meeste hier.
Aaaah wat kijk je toch op tegen onschendbare stoere fokkertjes, wel mooi om te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha ha, hou toch op lutser, met je tere, brandende billetjes, she owend you, klaar
Je hebt medelijden met 'm, dat is funestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah, het was even vermakelijk maar het mag ook wel een keer ophouden. Het begint kinderachtig te worden. En Choco heeft natuurlijk een prima bliksemafleider gevonden
Dat weet ik niet, ik las alleen hier iets over incest en ik vind dat je daar niet mee moet spotten, op wat voor manier dan ook. En ik las dat joezi dat ook tikte en daar was ik het mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja zeg en wat voor verschrikkelijks heeft ze dan gezegd?
Je loopt achter, m'n kuikentjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaaah wat kijk je toch op tegen onschendbare stoere fokkertjes, wel mooi om te zienOoit zal jij er ook bij horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |