tuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte vrouw hè, meteen oog voor decoratie
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu zo'n bed met spijlen en zijn godse irritant want ik slaap heel wild en eindig dan met mijn hoofd tussen een van die spijlen en als ik wakker word en omhoog ga stoot ik mijn hoofd![]()
en je kan niet lekker je kussen er tegen aanleggen om rechtop te zitten
Ook met handboeien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die heeft xcachet maar dan in een persoons
boxpspringsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. En toch jaren zulke bedden gehad. Maar nu heb ik een boxspring. Dat slaapt echt goddelijk. Maar geen spijlen meer.
genoeg andere objecten om je handboeien aan vast te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. En toch jaren zulke bedden gehad. Maar nu heb ik een boxspring. Dat slaapt echt goddelijk. Maar geen spijlen meer.
waarom neem je die niet mee dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.quote:
Aan bed vind ik altijd wel tof.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
genoeg andere objecten om je handboeien aan vast te maken
Wat neem ik niet mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom neem je die niet mee dan?
geil hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Aan bed vind ik altijd wel tof.
Picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
je boxspringquote:
Het kan wel wat hebben ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Schattig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
omg je kan huwelijksaanzoek regelen met een ballonvaart
quote:
Waar staat dat ik die niet meeneem?quote:
Maar wat zijn je andere suggesties dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan wel wat hebben ja.
Ze in je kont stoppen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zijn je andere suggesties dan?
Spannend.quote:
Oh ja ik zie hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt uit Grootebroek zover ik weet
Je hebt jezelf een te Grootebroek aangemetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
godver, heeft iemand tegen me gelogen
je zegt dat je een bed met spijlen gaat kopen en je boxspring meeneemt. wat is he tnouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig.
[..]
[..]
Waar staat dat ik die niet meeneem?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf een te Grootebroek aangemeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |