SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
19. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruikenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
van wie danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:04 schreef The_Yakuza het volgende:
hahaha, ik krijg ineens vet veel dm's![]()
hey, het zinnetje 'dit topic leent zich om Thad te adoreren' is na 10 delen uit de OP verwijderd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb het spel niet meer dus nokendoequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer een rematch met normale teams.
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet, sowieso had ik een half silver team)
Vooral single matches ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel je geen seasons en alleen maar singlematch / offline ?
of je krijgt gewoon altijd makkelijke tegenstanders
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzo![]()
![]()
Colombia is een pauper team.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet meer dus nokendoe
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet)
[..]
Vooral single matches ja.
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb alleen blanchito in de friendslist die in divisie 2 zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet meer dus nokendoe
En Colombia is op papier beter dan Portugal (zonder Ronaldo want die had ik niet)
[..]
Vooral single matches ja.
In seasons kwam ik onmogelijk verder dan divisie 5 ofzo
bij mij schommelt het tussen 5 4 en 3Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm Maver heeft een verdekte gamertag zo te zien
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vanavond durf ik nog wel een keer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef Rijst het volgende:
trapz kom rematchr tegen mij aals je durf
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
moet nog 3.5K aan matchcoins binnen harken sta ik wel in alle klassementen bovenaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja in seasons maar met FUT moet je rekening houden met chemistry.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
ik heb best vaak gewonnen met colombia
Anders had ik cuadrado en ibarbo in de spits gezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik nog 2 miljoen aan matchcoins binnen harken en dan sta ik in alle klassementen bovenaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog 3.5K aan matchcoins binnen harken sta ik wel in alle klassementen bovenaan![]()
gewoon pace-abuse met colombia, dan win je ook welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja in seasons maar met FUT moet je rekening houden met chemistry.
Anders had ik cuadrado en ibarbo in de spits gezet.:)![]()
snap nu wel dat Maver elke 6 uur een ander team maakt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja dat ga ik vanavond tegen die loempiavouwer doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
gewoon pace-abuse met colombia, dan win je ook welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
met welk team speelt die loempiavouwer danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond tegen die loempiavouwer doen.
:)![]()
Iedere speler die hij beest noemt is dat gewoon omdat hij überhaupt 1 wedstrijd gewonnen heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
snap nu wel dat Maver elke 6 uur een ander team maakt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
welke no-life heb jij in je lijst staan danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik nog 2 miljoen aan matchcoins binnen harken en dan sta ik in alle klassementen bovenaan.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
WEL ALLE LEGENDS GEHAD BEHALVE GULLIT LOTHAR EN PELE HOORquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedere speler die hij beest noemt is dat gewoon omdat hij überhaupt 1 wedstrijd gewonnen heeftGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik gok dat ie doelt op ene T. 86quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke no-life heb jij in je lijst staan danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |