moet alleen nog naar rome van diequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil nog naar Londen, Berlijn, Parijs, Rome, Barcelona en Istanbul
Ja, ik weet niet waarom maar Berlijn trekt me echt niet als stadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
London is ook erg leuk ja, evenals Berlijn.
Berlijn heeft ook veel sfeer.
Eigenlijk al die 4 steden wel
Madrid en Lissabon kunnen daar ook nog wel bij. En Praag wil ik ook eens heen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet alleen nog naar rome van die
En Delft dan? Nederlandse steden zijn onderschat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik alleen Istanbul nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga ik heen als het naaktstrand er is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Delft dan? Nederlandse steden zijn onderschat.
Die delft het onderspit t.o.v. die grote steden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Delft dan? Nederlandse steden zijn onderschat.
En Budapest schijnt ook tof te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Madrid en Lissabon kunnen daar ook nog wel bij. En Praag wil ik ook eens heen.
Berlijn is geniaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom maar Berlijn trekt me echt niet als stadmoet er gewoon keer heen
.
Ja al vind ik het wel vervelend dat je Budapest de hele tijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Budapest schijnt ook tof te zijn
hehe, gewoon 4/5 zetels weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik heen als het naaktstrand er is.
Slechte uitvoering. 3/10quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al vind ik het wel vervelend dat je Budapest de hele tijd.
Madrid doet dat ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al vind ik het wel vervelend dat je Budapest de hele tijd.
Ik zie kansen voor een extra kamer en meer leefruimte binnen nu en een week.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een huisgenote die geobsedeerd is door Berlijn, ze is er net 2 weken weer geweest en volgens eigen woorden verhuisd ze daar meteen mee heen zodra haar kat is overleden (beestje is oud)
Ooit als ik héél rijk ben ga ik daar wonenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben best teleurgesteld als New York straks niet met stip op nummer 1 komt, al lijkt me dat haast van wel
Daar wil ik sowieso heenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben best teleurgesteld als New York straks niet met stip op nummer 1 komt, al lijkt me dat haast van wel
Gewoon naar de achterbuurten toch. Beetje streetcred verdienenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor een extra kamer en meer leefruimte binnen nu en een week.
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Veel historie en cultuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is er zo geweldig allemaal aan Berlijn dan?
Het gebrek aan massahysterie qua toerisme.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is er zo geweldig allemaal aan Berlijn dan?
Lekker koud bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je.
Steden zoals Kopenhagen enzo maken bij mij meer kans om op nummer één te komen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel historie en cultuur
Mooie gebouwen, je kan er goed uitgaan, fijne sfeer, chill metronetwerk
Groen
Klinkt als een topshowquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gebrek aan massahysterie qua toerisme.
Het goedkope eten en drinken.
Geniale geschiedenis
Wijken als Kreuzberg trokken we minder. Antifa gespuis die als travestieten een protestatie gingen houden.
Uh oke.
7pond per pintquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
2 euro voor halve liters bier
In Londen betaal je rustig 3-4 keer zoveel
Ik werd er alleen in dronken buien om de 2 minuten gevraagd of ik sos wilde kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mijn huisgenote ook hele chille mensen daar, erg veilig gevoel heeft ze daar zegt ze
Toch een hoop veranderd dus in al die jarenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mijn huisgenote ook hele chille mensen daar, erg veilig gevoel heeft ze daar zegt ze
Zeker. Ben verdwaald geweest met groepje klasgenoten daar, hele nacht door Berlijn wezen zwerven. Geen moment onveilig gevoeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Nu doe je Kopenhagen wel een beetje tekort. Samen met Stockholm en Oslo gewoon echt mooie steden met genoeg dingen om te bezichtigen. (Als het nou iets goedkoper was alleen)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker koud bedoel je?
Of klein maar fijn?
Huh? Nee, gewoon zulk soort steden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker koud bedoel je?
Of klein maar fijn?
Ja ik weet dat het leuke steden zijn hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu doe je Kopenhagen wel een beetje tekort. Samen met Stockholm en Oslo gewoon echt mooie steden met genoeg dingen om te bezichtigen. (Als het nou iets goedkoper was alleen)
Oh, naja gewoon omdat je niet van die hele erge drukte houdt toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh? Nee, gewoon zulk soort steden.
Waarom niet? New York lijkt me zo chillquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
New York wordt sowieso niet mijn favoriete stad.
Weet ik 99% zeker
Dat komt omdat jij je 24/7 als paranoïde en onveilig voelt. Strapped4lifequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
In ieder geval niet onveiliger dan thuis
Klopt. Maar voel me thuis even "onveilig" als in welke wijk waar ik ooit ben geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij je 24/7 als paranoïde en onveilig voelt. Strapped4life
Hele stad trekt me niet echt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? New York lijkt me zo chill
Mij ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? New York lijkt me zo chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |