Past preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef voederbietel het volgende:
Had je weer een bierfles klem zitten in je rectum?
In een ziekenhuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef slangpie het volgende:
Ts
De hulp kan 112 bellen, eventueel de reanimatie overnemen als jij het niet volhoudt. Evt ramptoeristen op afstand houden, bemoeials wegsturen, enz.
Nee inderdaad, in een ziekenhuis is het veel handiger geen hulp te roepen en in je uppie te proberen het kind te redden terwijl verder niemand weet dat er in die kamer een kind ligt dood te gaan.quote:
Volgens mij is die foto in de OP genomen op de SEH hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef slangpie het volgende:
[..]
Je kind krijgt een hartstilstand en jij gaat er mee naar de eerste hulp zeker
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef slangpie het volgende:
[..]
Moeilijk hè, begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee inderdaad, in een ziekenhuis is het veel handiger geen hulp te roepen en in je uppie te proberen het kind te redden terwijl verder niemand weet dat er in die kamer een kind ligt dood te gaan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef slangpie het volgende:
Ts
De hulp kan 112 bellen, eventueel de reanimatie overnemen als jij het niet volhoudt. Evt ramptoeristen op afstand houden, bemoeials wegsturen, enz.
Standaard twee eenhedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef dubbelsjaars het volgende:
2 hulpverleners werkt makkelijker dan 1
Hee pssstquote:
Nooddienst? Wat is de SEH dan, een frituur? En het kan weliswaar handig zijn, maar waarom moet het perse in een werkwijze staan? Komt lekker professioneel over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Hulp roepen kan misschien handig zijn. Kan altijd een dokter in de buurt zijn of iemand die terwijl de nooddienst kan bellen, gewoon dat je niet alleen bent ofzo.
Sinds wanneer zijn klachten grappig?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Moet dit grappig zijn op één of andere manier?
Hey Peter hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn klachten grappig?
Hoor haarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Aberella het volgende:
Ja lekker in je eentje een kind reanimeren.
Achterlijk figuur ben je toch.
Ey Theo, het gaat prima, en met jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hey Peter hoe gaat het met je?
Rustig aan he, rustig aan. Die thee die je me hebt kado gedaan was heel goed hihi, ik zie jou binnenkort nog op jouw verjaardag toch? Of laat je 58 gewoon voorbij gaan of werd je 48?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey Theo, het gaat prima, en met jou?
Waarom dan nog hulp inroepen als het toch standaard is?quote:
Ja zoiets, ik weet het zelf niet meer. Heb je nog thee gedronken met tante truus van de overkant? Die is zo aardig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Rustig aan he, rustig aan. Die thee die je me hebt kado gedaan was heel goed hihi, ik zie jou binnenkort nog op jouw verjaardag toch? Of laat je 58 gewoon voorbij gaan of werd je 48?
Sterker nog, waar denk je dat een ambulance naartoe gaat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef slangpie het volgende:
[..]
O ja dat zijn die cliniclowns die als het de eerste keer al niet leuk was nog een keer een dansje doen he?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O ja dat zijn die cliniclowns die als het de eerste keer al niet leuk was nog een keer een dansje doen he?
Ik ben leuk he.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |