abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:27:00 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145467234
oh dan sturen we de vengaboys toch als het alleen maar om uiterlijk gaat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_145467332
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:27 schreef Maanvis het volgende:
oh dan sturen we de vengaboys toch als het alleen maar om uiterlijk gaat
:')

Je mist het punt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:52:22 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145468768
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
:')
Je mist het punt
mijn punt is dat je mensen niet moet afwijzen vanwege uiterlijk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_145471098
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn punt is dat je mensen niet moet afwijzen vanwege uiterlijk
Dat doe ik ook niet, maar ik vind het hele plaatje weinig uitstralen en muzikaal doorgaans ook weinig bijzonder. Daarbij komt nog een uiterlijk dat geen punten trekt als extra beperkende factor.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_145472144
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn punt is dat je mensen niet moet afwijzen vanwege uiterlijk
Zolang het EuroVISION is moet je wel een heel goed liedje hebben wil je er mee wegkomen dat je een grijzige Italiaanse kaasboer of een dubbelkijkende dame met bijzettafelkont bent... en ja ik ben zelf ook niet moeders mooiste
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:49:54 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145472496
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het EuroVISION is moet je wel een heel goed liedje hebben wil je er mee wegkomen dat je een grijzige Italiaanse kaasboer of een dubbelkijkende dame met bijzettafelkont bent... en ja ik ben zelf ook niet moeders mooiste
De lelijkste artiest die meedeed heeft vorig jaar gewonnen, hoe wou je dat verklaren dan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_145472526
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De lelijkste artiest die meedeed heeft vorig jaar gewonnen, hoe wou je dat verklaren dan.
Die was verre van lelijk _O-

Maar je hebt een punt, misschien valt heel Europa wel ineens voor Marco of Trijntje... ik acht de kans alleen klein
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:04:01 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145473397
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was verre van lelijk _O-
HET WAS EEN FOKKING VROUW MET EEN BAARD :r
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_145474412
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HET WAS EEN FOKKING VROUW MET EEN BAARD :r
Het was een man in een jurk, en die was niet lelijk vind ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 22:31:55 #235
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_145475125
Gewoon geen Trijntje en Marco oke, gewoon niet. }:|
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:09:22 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145477462
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een man in een jurk, en die was niet lelijk vind ik
oke en trijntje en marco wel dus? dan heb je dus gewoon geen smaak als je een vent verkleed als vrouw met een baard verkiest boven trijntje en marco
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_145480539
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke en trijntje en marco wel dus? dan heb je dus gewoon geen smaak als je een vent verkleed als vrouw met een baard verkiest boven trijntje en marco
Laten we het daar maar op houden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 00:39:06 #238
375570 crew  Cyan9
pi_145480612
Laten we de discussie over Conchita haar/zijn staat van doen niet weer opstarten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_145481518
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind ze toch echt een beetje uit de tijd.
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind ze ook allebei niet eigentijds genoeg, zijn beiden toch te Nederlands knullig qua uitstraling
Muziek is tijdloos en wij hebben in Nederland weinig goede artiesten, daarnaast ben ik het niet met jullie eens dat zij die knullige Nederlandse B-artiets uitstraling hebben, dan denk ik eerder aan iemand zoals Guus Meeuwis, met alle respect voor hem (wat hij doet doet hij goed).
Noem eens artiesten die beter zijn? Anouk en Ilse vallen zo goed als zeker af (al gedaan). Je kan dan nog Emerald proberen en misschien nog 1 of 2 anderen, maar gaan zij dat willen doen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145481519
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:39 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we de discussie over Conchita haar/zijn staat van doen niet weer opstarten.
Alsjeblieft niet! Ik krijg alweer de kriebels door er aan te denken. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 13 oktober 2014 @ 09:32:14 #241
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_145483307
Marco of Trijntje zie ik ook niet zitten. :{

Ik blijf er bij dat je dan nog beter Nick & Simon kan sturen, alhoewel ik zelf niet echt fan ben van hun muziek. Ze hebben wel de uitstraling en kunnen goed live zingen.

Maar het is inderdaad gewoon moeilijk om nog iemand te bedenken die dezelfde combinatie van kwaliteiten heeft die Anouk, Ilse DeLange en Waylon wel hebben. Dus goeie eigen nummers kunnen schrijven, goed kunnen zingen, het goed kunnen brengen op een ESF-podium en ook nog een beetje mooi plaatje kunnen vormen. Iemand hoeft echt niet heel knap te zijn (dat is sowieso nogal subjectief), maar een leuke, sympathieke uitstraling helpt wel i.v.m. de gunfactor.
Marco en Trijntje schrijven ten eerste al niet hun eigen nummers, maar hebben m.i. ook niet de uitstraling die het goed zou doen op een ESF. En Trijntje heb ik volgens mij ook wel eens niet zo zuiver horen zingen, dus wat dat betreft valt die voor mij dan al helemaal af.

Eigenlijk is het gewoon jammer dat we Ilse en Waylon niet allebei een keer als solo-artiest hebben laten gaan, maar ja...

Disclaimer: Marco en Trijntje lijken mij als persoon best sympathiek - waarschijnlijk sympathieker dan Anouk of Ilse - maar ik heb het hier dus over de uitstraling die ze zouden hebben op zo'n ESF-podium.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:20:06 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_145484238
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:32 schreef Jane het volgende:
Marco of Trijntje zie ik ook niet zitten. :{
Ik blijf er bij dat je dan nog beter Nick & Simon kan sturen, alhoewel ik zelf niet echt fan ben van hun muziek. Ze hebben wel de uitstraling en kunnen goed live zingen.

Hun klonen - de 3js - waren weelderig waardeloos met de laagste score in 20 jaar.. dus ik denk niet dat het ESF op volendam zit te wachten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 11:25:25 #243
375570 crew  Cyan9
pi_145485832
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Muziek is tijdloos en wij hebben in Nederland weinig goede artiesten, daarnaast ben ik het niet met jullie eens dat zij die knullige Nederlandse B-artiets uitstraling hebben, dan denk ik eerder aan iemand zoals Guus Meeuwis, met alle respect voor hem (wat hij doet doet hij goed).
Noem eens artiesten die beter zijn? Anouk en Ilse vallen zo goed als zeker af (al gedaan). Je kan dan nog Emerald proberen en misschien nog 1 of 2 anderen, maar gaan zij dat willen doen?
Muziek kan tijdloos zijn, dat hoeft lang niet altijd. In vergelijking met een Verenigd Koninkrijk hebben wij als land natuurlijk helemaal niet veel A - klasse muzikanten, maar ik denk dat je de hoeveelheid acts met potentie niet moet onderschatten.
Artiesten die beter zijn ga ik niet opnoemen, omdat dit ook veel te maken heeft met smaak. En de vraag of grote namen willen gaan geldt dan in weze net zo goed voor Marco en Trijntje, die zie ik allebei nog niet zo snel toezeggen.

(En ik zie het echt niet zitten met die twee, en niet omdat ze niet kunnen zingen ofzo).
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_145490525
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Muziek kan tijdloos zijn, dat hoeft lang niet altijd.
Oké, goede muziek is tijdloos. ;)
Jij kent het liedje we'll meet again zeker wel, dat kwam uit in 1939. Is het minder goed geworden omdat jouw opa jong was of nog niet bestond op het moment dat het uitkwam?

quote:
Artiesten die beter zijn ga ik niet opnoemen, omdat dit ook veel te maken heeft met smaak.
Natuurlijk maar je zal op een uitzondering na voor iets moeten kiezen wat bij een breed publiek in de smaak valt. Dan nog moet je natuurlijk afwachten of dat de freak van het jaar niet wint. :')

quote:
En de vraag of grote namen willen gaan geldt dan in weze net zo goed voor Marco en Trijntje, die zie ik allebei nog niet zo snel toezeggen.
Trijntje heeft heel erg veel te winnen aangezien ze in het buitenland onbekend is (al kennen wat mensen in het vak haar wel en respecteren ze haar kwaliteiten), ik denk dat Marco niet de ambitie heeft om een internationale artiest te worden maar hij wordt niet gehinderd door een groot ego dus zolang hij het leuk vindt zal hij dat wel doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 16:29:26 #245
375570 crew  Cyan9
pi_145496191
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 13:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oké, goede muziek is tijdloos. ;)
Jij kent het liedje we'll meet again zeker wel, dat kwam uit in 1939. Is het minder goed geworden omdat jouw opa jong was of nog niet bestond op het moment dat het uitkwam?
[..]
Natuurlijk maar je zal op een uitzondering na voor iets moeten kiezen wat bij een breed publiek in de smaak valt. Dan nog moet je natuurlijk afwachten of dat de freak van het jaar niet wint. :')
[..]
Trijntje heeft heel erg veel te winnen aangezien ze in het buitenland onbekend is (al kennen wat mensen in het vak haar wel en respecteren ze haar kwaliteiten), ik denk dat Marco niet de ambitie heeft om een internationale artiest te worden maar hij wordt niet gehinderd door een groot ego dus zolang hij het leuk vindt zal hij dat wel doen.
Het zal wel weer veel over mij zeggen, maar ik kende dat nummer totaal niet. Dus dat ruïneert je punt een beetje. Daarnaast heb ik weinig met classics over het algemeen.

Laat ik het zo zeggen, Marco en Trijn zijn beide goede artiesten. De reden waarom ik ze niet geschikt vind voor het ESF is vanwege het image dat ze KUNNEN uitstralen. Ik vergelijk het een beetje met wat de UK in 2012 en 2013 heeft gedaan. Oudere artiesten met een belegen uitstraling. Nu wil ik niet zeggen dat bijv. Trijntje net zo ver heen is als Bonnie Tyler, maar qua uitstraling gaat het dezelfde kant op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 13-10-2014 18:37:59 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 16:54:23 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_145496988
Haten op Bonnie Tyler. :')

Zijn er weinig die op hun 60ste nog steeds zo vaak optreden en toeren.
Ja, d'r performance was beroerd ja op het songfestival, maar daarvoor had ze vaak genoeg al laten zien dat ze Believe in me prima kon zingen. En qua uitstraling komen Marco en Trijntje in nog niet eens in de buurt van haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 18:37:30 #247
375570 crew  Cyan9
pi_145500640
Zeg hé, ik was wel echt aan het haten met m'n opmerking over haar uitstraling OP het ESF. Goed bezig!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:28:40 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_145505652
1. Als ik er iets te hard in ging, sorry daarvoor.

2. Maar kommaan, de artiesten die de UK stuurde zijn iig in niets te vergelijken met Trijntje en Marco, qua carrière, muziekstijl en zelf qua leeftijd nog niet echt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:29:28 #249
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_145505698
Maar goed, dat was de hele discussie ook niet, bedenk ik me nu. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2014 @ 21:33:51 #250
368283 ato
pi_145509402
Nee geen Trijntje, Marco of Nick en Simon.
Was allemaal leuk zo'n 15 jaar geleden maar het is Pass'e.

Ik vind bv het nummer van Trijntje knock out best leuk.
Maar haar uitstraling onsympathiek.

Kovacs, Dotan, mr Probz, Kensington of Caro.

En ok ik geef hem nog een kans, Alain..
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')