Oh zo..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat ik bedoel. Ik moest iets doen aan school en ik moest iets doen met mn leven en ik moest van alles maar ik wilde niks.
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo..
Daar heb je dan een flinke omslag in gemaakt
Dat is niet heel apart vind ik zelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Ik begon ook pas met werken toen ik 17 was ofzo.
Dat is wel laat hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet heel apart vind ik zelfik ook op m'n 16de pas.
Of je op je 13de al zelf wat extra geld wilt verdienen met folders rondbrengen moet je zelf weten, vindt dat niet echt een noodzaak in je opvoeding ofzo
Zou jij je kinderen onder de 16 al laten werken dan?quote:
Als ze dat willen, eh.. ja tuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen onder de 16 al laten werken dan?
Ja tuurlijk als ze willenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ze dat willen, eh.. ja tuurlijk
Weet ik veel of dat ik over 25 jaar oid ga doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als ze willen![]()
Maar ik bedoel meer dat je ze heel erg daarin zou stimuleren om te werken
Kan toch dat je daar over het algemeen al een idee/mening over hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel of dat ik over 25 jaar oid ga doen. Ligt er aan hoe ze in het leven staan en waar ze op dat moment mee bezig zijn en of het nodig is en of ze dat aan kunnen etc etc etc etc
kun je me weer uitdagen bij Slimste Mens? Ik weet je naam niet meerquote:
start nieuw spel > vriendenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je me weer uitdagen bij Slimste Mens? Ik weet je naam niet meer
Dezelfde als hier geloof ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je me weer uitdagen bij Slimste Mens? Ik weet je naam niet meer
geprobeerd, maar JRStyle, JR-Style, JR-Style93 en varianten werkte allemaal nietquote:
ja hij had mij toegevoegd, ik hem toen niet want wist niet dat dat moestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
start nieuw spel > vrienden
Geen dank
JR_Style is hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geprobeerd, maar JRStyle, JR-Style, JR-Style93 en varianten werkte allemaal niet
ah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |