Vanaf dag 1 benaderen , dan heeft ook Dinamo geen kansquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep ik ben al de kampioen van de Eredivisie die 3,5 ster reputatie heeft, maar nog willen ze niet eens onderhandelen.
Ook die Russische spelers niet, jammer wel. Nu maar een Turkje van 4 sterren potentieel binnenhengelen
Wel als die spelers niet eens willen onderhandelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 benaderen , dan heeft ook Dinamo geen kans
Dat gebeurt wel in de ochtend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:54 schreef Etsu het volgende:
Waarom zijn jullie altijd snachts hier? Niks beters te doen zoals slapen?
kan niet slapen en moet om 09:30 op het werk zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:54 schreef Etsu het volgende:
Slim hoor, ritme omdraaienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel in de ochtend.
Vreemd dat ze bij Helmond dan afwijzen op deze leeftijd ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als die spelers niet eens willen onderhandelen.
Werken wanneer je wilt ftwquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:54 schreef Etsu het volgende:
Was lekker jong toen hij met Ajax de CL wonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze bij Helmond dan afwijzen op deze leeftijd ...![]()
[ afbeelding ]
Slome die
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was lekker jong toen hij met Ajax de CL won
Oh my gawd.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet fappen op deze stats
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig won ik 3-0 dankzij mijn spitsje
Heeft ook 3 stats die hem fapwaardig makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ook wel goed ballen hoor, neem hem wel mee naar EK denk
Hele complete speler voor de restquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft ook 3 stats die hem fapwaardig maken
Hopelijk komen die clubs niet langs. Altijd kut als ze gaan kloten omdat je ze niet wilt laten gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
En maar 10 miljoen waardHad hij in Engeland gespeeld was hij nu al rond de 35 miljoen waard
Twee seizoenen terug ging speler klagen dat hij naar grotere club wou, toen beloofde ik dat we kampioen zouden worden en daarvoor wou hij wel blijven. Worden we kampioen dat jaar zegt hij dat ik mijn beloftes niet ben nagekomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 04:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk komen die clubs niet langs. Altijd kut als ze gaan kloten omdat je ze niet wilt laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |