SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
19. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 2% gewijzigd door Zhano op 19-08-2014 02:45:23 ]![]()
twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 02:02:45Marcos #Rojo confirmed in Radio Continental agreement with Man United: "Join #MUFC is like a dream for me". This week he'll be in Manchester reageer retweet
![]()
Hopelijk wil die gast morgen alsnog de trade doen
Bergkamp is echt poep voor mij.
26 games 6 goals en 5 assists
Rui 92 games, 26 goals en 39 assists.
Weah vind ik ook niet chill. 44 games 31 goals (assists kan ik niet zien op webapp).
Hopelijk verkoopt mijn Rijkaard. Heb net een fresh Effenberg gekocht, zal die wel liever hebben![]()
![]()
rijkaard op ST een optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:07 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk wil die gast morgen alsnog de trade doen
Bergkamp is echt poep voor mij.
26 games 6 goals en 5 assists
Rui 92 games, 26 goals en 39 assists.
Weah vind ik ook niet chill. 44 games 31 goals (assists kan ik niet zien op webapp).
Hopelijk verkoopt mijn Rijkaard. Heb net een fresh Effenberg gekocht, zal die wel liever hebben![]()
0-3 achter na een uur, 4-3 gewonnen. Daar ging mijn streak bijna
Bij 0-3 naar 41212 geswitched en Jovetic gebracht voor Fellaini en toen kwam de gebruikelijke momentum switch
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik wissel eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:32 schreef Tim86 het volgende:
0-3 achter na een uur, 4-3 gewonnen. Daar ging mijn streak bijna
Bij 0-3 naar 41212 geswitched en Jovetic gebracht voor Fellaini en toen kwam de gebruikelijke momentum switch![]()
Ik alleen als ik achter sta en het echt niet loopt. Wissels geven echt een vage momentum boost. Net als het wisselen van formatie.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee dat kan toch niet als je de game niet hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is het verschil met van xbox naar xbox one?
Generations houd ik gewoon want ik kan met xbox account toch gewoon op webapp?Poepslechtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wilde dit jaar eigk een nieuwe console kopen, maar echt veel games waarvoor ik het zou doen komen er nietCOD en BF zien er echt belachelijk kut uit ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond dus eerder op omdat ik nog wat erop wilde zetten. ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kan iemand helpen met dit team?
formatie mag anders
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!![]()
Fok Futquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met Rakitic linken alleen kutspelers. Zou iemand anders pakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
formatie mag anders
[ afbeelding ]
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die rakitic is dus pure aids daar qua links.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
formatie mag anders
[ afbeelding ]
Budget is ongeveer 10M.. 100/99 chem als het even kan!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is je google stuk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een idee wanneer de servers klaar zijn met de onderhoudsbeurt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |