Al aangeschaft dan?quote:
season passquote:
Ga Sunken King doen dan. Epic bosses are epic.quote:
cool, eerst nashandra daarna DLC's inquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ga Sunken King doen dan. Epic bosses are epic.
Morgen of later deze week gooi ik m'n review van DLC 2 online btw.
Dus NG++ in DLC's? badass.quote:Op maandag 8 september 2014 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
cool, eerst nashandra daarna DLC's in
Uiteindelijk de season pass maar gekocht. Was ik sowieso wel van plan, maar niet nu alquote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja snap wel dat 't irritant is.
Aan de andere kant: ¤18 voor 20 uur extra gameplay. So worth it.
Kijk 'm weerloze biggetjes ownen.. Like a bossquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Lightning Curved Dragon Greatsword +5 OP
buffed met flame weapon + sacred oath
dat zijn wel mijn DPS test biggetjes jaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kijk 'm weerloze biggetjes ownen.. Like a boss
Bij games die niet voor de next gen consoles zijn uitgebracht en meer in de latere periode van de last gen consoles zeker. Dan heeft de PC een dikke inhaalslag gemaakt.quote:
Eerst nog deel 1.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef 2dope het volgende:
Just play the damn game.
Ik ben wel weer ff klaar, over 2 week de eggs-bawkz weer aanslingeren voor Ivory King meuk.
Vendrick is een makkie, de echte kut boss is darklurkerquote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff net Vendrick willen doen voordat ik naar NG+ ga. Enige baas waar ik echt moeite mee heb zeg
Er zijn 4 of 5 Giant Souls in de game (heb je wel de King Ring voor nodig). Als je die Souls in bezit hebt is Koning Hendrik iets makkelijker.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff net Vendrick willen doen voordat ik naar NG+ ga. Enige baas waar ik echt moeite mee heb zeg
Ik heb er inderdaad 4 van de 5. Maar in 2 klappen ben ik doodquote:Op donderdag 11 september 2014 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn 4 of 5 Giant Souls in de game (heb je wel de King Ring voor nodig). Als je die Souls in bezit hebt is Koning Hendrik iets makkelijker.
http://games.fok.nl/revie(...)e-old-iron-king.htmlquote:Op maandag 8 september 2014 22:35 schreef 2dope het volgende:
Morgen of later deze week gooi ik m'n review van DLC 2 online btw.
Betekent dit dat je'm nu dood hebt of niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
sinh the slumbering dragon ng+5 down solo godverd2135r wat een hoeren boss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |